Бренд Lego залишився найдорожчим брендом іграшок у світі за підсумками дев'ятого року поспіль. Про це свідчить рейтинг консалтингової компанії Brand Finance.
Lego залишається найдорожчим брендом іграшок дев'ятий рік поспіль
► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Його вартість за рік збільшилась на 24% і перевищила $7,44 млрд.
Японські бренди Bandai Namco ($1,58 млрд) і Dragon Ball ($0,4 млрд) знаходяться відповідно на другому та восьмому рядках рейтингу.
Решта місць у топ-10 займають американські бренди: Fisher-Price ($879 млн), Barbie ($701 млн) та Hot Wheels ($410 млн) виробництва компанії Mattel Inc., бластери Nerf ($462 млн) та колекційна карткова гра Magic: The Gathering ($352 млн) від компанії Hasbro Inc. та власне ігри під брендом Hasbro ($339 млн), а також колекційні фігурки Pop! ($409 млн).
Найбільш швидкі темпи зростання вартості за останній рік продемонстрував створений у 1993 році бренд Magic: The Gathering — у 2,3 рази, повідомляється у звіті Brand Finance.
Нагадаємо
Раніше Мінфін писав, що середній щорічний дохід, який дають набори Lego, становить близько 11%. Наприклад, набори по Star Wars і Гаррі Поттер перевершують за прибутковістю американські акції та облігації великих компаній.
Йдеться лише про нероздруковані набори, оскільки ціни на вторинному ринку порівнюються з цінами нових наборів на первинному ринку. Ціни роздрукованих чи пошкоджених наборів набагато нижчі.
Коментарі