Служба підтримки monobank — це щось особливе. Всі ми знаємо історії про «дай 2 грн», «давайте поспіваємо пісні» та про швидкість вирішення питань клієнта. Тому хто, як не працівники служби підтримки, можуть розповісти про неї найкраще. Що таке підтримка? Як вона працює? Чому вона важлива? Що особливого в підтримці українців та купа цікавих історій від тих, хто надає найкрутішу підтримку в Україні.
- 14.08.2024
- 17:25 Курс валют на вечір 14 серпня: долар припинив зростання на міжбанку
- 15:15 У першому півріччі банки збільшили чистий прибуток на 17%
- 13:10 Новий сервіс для бізнесу: Приватбанк підключив цифрові чайові до смартфону
- 09:38 Найбільший банк Сінгапуру запустив пілотний проєкт на блокчейні
- 08:51 Нова пошта залучила кредит від ЄБРР на 70 млн євро
- 08:32 Фонд гарантування продає активи банків-банкрутів на 325 млн грн
- 13.08.2024
- 19:12 Більшість фінансових інституцій в Україні надають факторингові послуги — дослідження
- 18:05 Три нові банки долучились до програми іпотечного кредитування «єОселя»
- 16:34 Пишний: Банки завищують ставку за кредитом, виданим в межах програми «5-7-9»
- 16:10 Нацбанк пропонує створити реєстр «дропів»
Коментарі - 7
Станом на 1 січня 2023 року з 67 платоспроможних банків 46 були прибутковими. За підсумками 2022 року платоспроможні українські банки отримали 24,7 млрд грн чистого прибутку проти 77,4 млрд грн роком раніше. Як йдеться в повідомленні НБУ, станом на 1 січня 2023 року з 67 платоспроможних банків 46 були прибутковими й отримали чистий прибуток 45,6 млрд грн, що перекрило збитки 21 банку на загальну суму 20,8 млрд грн.
В поддержке должны работать грамотные специалисты-экономисты, а не соплежуи с психоаналитиками, которые не могут сказать, чем дебет от кредита отличается.
Я помню, как требовал закрыть карты в моно — меня 3 раза чуть ли не со слезами умоляли «оставить просто так карты» на потом, пришлось просто одно и тоже сообщение им несколько раз копипастом отправить, чтоб приняли заявку