Служба підтримки monobank — це щось особливе. Всі ми знаємо історії про «дай 2 грн», «давайте поспіваємо пісні» та про швидкість вирішення питань клієнта. Тому хто, як не працівники служби підтримки, можуть розповісти про неї найкраще. Що таке підтримка? Як вона працює? Чому вона важлива? Що особливого в підтримці українців та купа цікавих історій від тих, хто надає найкрутішу підтримку в Україні.
- 27.12.2025
- 15:08 Верховний Суд розставив крапки над «і» у процедурі чарджбеку: коли банк не зобов’язаний повертати гроші
- 11:15 Історичний рекорд: шість українських банків виділили 21,5 млрд грн на розвиток ОПК
- 26.12.2025
- 13:21 Прогноз: ринок блокчейн-банкінгу зросте до $4,4 трлн
- 25.12.2025
- 14:34 У Таскомбанку розповіли, де перевірити курс списання при оплаті карткою за кордоном
- 13:26 А-банк розповів, як поставити під контроль списання комісій при оплаті в інтернеті
- 12:46 Укргазбанк припинив співпрацю з міжнародною платіжною системою Intelexpress
- 12:00 àбанк відкрив можливість зарахування коштів з Payoneer на рахунки ФОП
- 11:29 Morgan Stanley пророкує три сюрпризи для ринку акцій у 2026 році
- 10:59 В monobank знову можна «потрусити» ялинку на потреби ЗСУ
- 24.12.2025
- 16:52 У Приваті розповіли, на що клієнти найчастіше витрачають «Тисячу Зеленського»
Коментарі - 7