Сьогодні, 1 вересня, у роботі сервісів Ощадбанку стався збій: тимчасово перестали працювати термінали банку, картки та онлайн-банкінг. Про збої повідомляють клієнти банку на його Facebook-сторінці у коментарях.
В Ощадбанку стався технічний збій: клієнти скаржаться на роботу сервісів
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Деталі
Клієнти Ощадбанку скаржаться на те, що не проходять платежі з картки на картку, а також не працює програма банку та термінали для оплати.
Співробітник банку в коментарях попросила вибачення за незручності, і сказала, що всі послуги, крім додатків, вже працюють.
Коментар банку
Начальник управління банку зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Ярослава Титова в коментарі ЕП пояснила, що банк проводив планові технічні роботи. За її словами, зазвичай такий процес відбувається непомітно для клієнтів, але цього разу стався технічний збій. При цьому він тривав близько 1,5 години.
Нагадаємо
Приватбанк має проблеми з готівковою доларовою банкнотою. Про це пишуть клієнти банку у відгуках на Мінфіні, яким не вдається зняти в касах свої валютні заощадження в різних українських містах, а також отримати грошові перекази.
Коментарі - 5
через терминалы Ощадбанка — оплата проходит…
А приложение Ощад24 первого сентября
и даром не нужно запускать…
курсу 38 грн за евро — ну так воспользуйтесь и дайте человеку заработать…