Мінфін - Курси валют України

Встановити
24 серпня 2022, 16:20

З кожним оновленням у мобільному додатку Raiffeisen Business Online корисних фішок стає все більше

Нещодавно мобільний додаток для бізнесу Райффайзен Банку оновився і тепер порадує користувачів такими новими функціями:

1. SWIFT-платежі з електронним документообігом (аналогічно WEB-версії):

  • створюйте SWIFT-платежі, завантажуйте документи, підписуйте — все у додатку;
  • створюйте SWIFT-платежі у WEB-версії, підписуйте у додатку, і навпаки, як Вам зручно.

2. Оновлення продукту «Рахунок з бізнес-карткою» для фізичних осіб — підприємців:

  • відображення бізнес-картки у додатку;
  • перегляд деталей картки (повна інформація), з формуванням pdf-реквізитів;
  • перегляд операцій і виписка по картці/рахунку;
  • платіж з рахунку/картки (у гривні) — реалізований раніше.

3. Швидке створення UAH-платежу/валютного документу накладенням віджетів рахунків:

  • при накладенні UAH-рахунку на інший UAH-рахунок — відкривається заповнена форма платежу UAH;
  • при накладенні UAH-рахунку на валютний рахунок — відкривається заповнена заява купівлі валюти;
  • при накладенні валютного рахунку на UAH-рахунок — відкривається заповнена заяви продажу валюти;
  • при накладенні валютних рахунків — відкривається заповнена заяви обміну валюти.

4. При підписанні групи документів — детальний результат підписання (аналогічно WEB-версії);

5. Редагування відхилених платежів у гривні:

  • більше не потрібно створювати новий платіж або копіювати його, відхилений платіж може бути відредагований із збереженням дати і номеру документу, підписаний і відправлений на опрацювання до Банку;

6. Автоматичні повідомлення про закінчення терміну дії ключів ЕП (за 30 днів, аналогічно WEB-версії);

7. Автоматичні попередження про необхідність оновити мобільний додаток:

  • після натискання на кнопку «оновити» автоматично відкривається Google Play або AppStore (в залежності від пристрою — Android/iOS);

8. Нові сервісні повідомлення при вході/реєстрації у додатку:
(при неуспішному результаті система відображає на екран конкретну причину)

повідомлення

 —

пояснення

Термін дії сертифікату відкритого ключа вичерпано

нове

  • закінчився термін дії ключа ЕП, з яким Ви намагаєтесь увійти у систему
Вас не зареєстровано як користувача, виконайте реєстрацію

нове

  • ключ КЕП взагалі НЕ зареєстрований у системі, спочатку зареєструйте Ваш ключ КЕП у Raiffeisen Business Online
Увага, триває процес активації облікового запису, спробуйте пізніше або зверніться до контакт-центру

нове

  • ключ ЕП пройшов процес реєстрації, але ще НЕ активований співробітником Банку
Детальну інформацію щодо помилки можливо отримати за номером

нове

  • інші причини, наприклад обліковий запис Клієнта в системі був заблокований, або переведений в архів, або інші технічні причини
Введено невірний ключ або пароль

вже існує

  • пароль до ключа вказано невірно,
  • файл особистого секретного ключа не відповідає вимогам системи (некоректний ключ, КЕП-печатка).

9. Листи, тематика листа «Інше» видалена з системи:

  • у системі вже створені всі необхідні тематики листів для більш зручного замовлення дистанційних послуг (наприклад, замовляти довідки і виписки, відкривати додаткові рахунки або замовляти зняття готівки з рахунку тощо),
  • більше інформації про послуги віртуального відділення «РайфБізнес» за посиланням.

10. Виправлення дефектів попередніх версій:

  • Виписки — тривале завантаження у мобільному додатку;
  • Помилка при вході, з коректним ключем і паролем — «Виникла помилка, спробуйте пізніше»;
  • Помилка при реєстрації ключа Удосконаленого Е П (ключ банку), на останньому кроці;
  • Помилка при реєстрації ключа Кваліфікованого ЕП (ключ КЕП), на останньому кроці;
  • Складнощі з доставкою повідомлень, які підключені через Raiffeisen Business Online (міні-виписка по рахунку, залишок на рахунку);
  • Некоректний залишок при створенні платежу у гривні з бізнес-картки (недозволений овердрафт).

Оновлений додаток вже розміщено у Google Play та App Store.

Також, до ваших послуг 24/7 всі дистанційні сервіси:

  • Raiffeisen Business Online
  • Дізнайтесь більше

☎ Служба підтримки Raiffeisen Business Online — 0 800 505 770, 0 800 400 470 (по Україні), та 044 495 41 40 (у Києві)

☎ Інформаційний центр — 0 800 505 045, 0 800 400 445 (по Україні), та 044 590 24 98 (у Києві)

☎ Дзвінки із-за кордону: +38 (044) 354 14 34 (за тарифами оператора) або raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype)

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися