Від самого початку війни український бізнес почав адаптуватись під нові реалії сьогодення. Попри те, що війна вплинула на всі сфери життя та значно знизила прибутки компаній у різних сферах, підприємства України не лише активно донатять кошти на допомогу армії, а й трансформують свої послуги під реальні потреби своїх клієнтів, навіть якщо це впливає на їх прибуток. Ми спостерігаємо, як оператори мобільного зв’язку надають безкоштовний роумінг для українців, що опинились за кордоном, тікаючи від війни, як банки надають пільгові періоди для своїх клієнтів так само, як страхові компанії трансформують свої продукти для тих, хто цього потребує найбільше.
Кому страхові компанії готові розширювати договори страхування покриттям воєнних ризиків
Такий консервативний сегмент, як страховий ринок, зазвичай здійснює свою діяльність та виконує обов’язки перед клієнтами, спираючись на суворі рамки умов договорів страхування. Наприклад, у всіх майнових видах страхування, таких як страхування майна, каско, автоцивілка, витрати за ризиками, що пов’язані з воєнними діями є виключеннями та не відшкодовуються страхувальникам. Проте, по особистим видами страхування, зокрема по медичному страхуванню, страхові компанії можуть відходити від жорстких правил та адаптуються під клієнтів, для яких саме це покриття є найбільш актуальним.
Однією із таких компаній стала «Альфа Страхування». Спільно із «ТВТ-Страховий брокер» розглядаючи продовження на новий термін дії договору медичного страхування для міжнародної некомерційної медичної організації «Лікарі без кордонів», страхова компанія за ініціативою брокера розширила стандартний набір покриття медичного обслуговування за класичним видами захворювань, ще й ризиками, які можуть настати через воєнні бойові дії.
Сьогодні, співробітники «Лікарі без кордонів» надають гуманітарну та медичну допомогу мирним мешканцям, які постраждали внаслідок бойових дій, а також тим, хто змушений тікати від війни в безпечніші місця.
«Кожен день лікарі, медсестри, водії та інші співробітники в небезпечних куточках України рятують життя та здоров’я інших, ризикуючи своїм. Ми розуміємо, що це саме той випадок, коли навіть консервативні умови класичного продукту мають адаптуватись під суворі реалії воєнного стану в країні та під тих, хто найбільш вразливий до можливих негативних воєнних наслідків». — прокоментувала під час онлайн-вебінару «Страхування під час війни» Директор з андерайтингу та методології СК «Альфа Страхування», Ірина Корлиханова.
Сьогодні працювати в умовах війни, змінювати та адаптувати сервіси заради безпеки клієнтів — це і є ознака сміливості українського бізнесу.
Коментарі