У 2021 році витрати банків на маркетинг та рекламу зросли на 40% — майже до 1,4 млрд грн. При цьому на 4 квартал припала половина всіх витрат. Це випливає із річної банківської звітності, опублікованої НБУ.
У 2021 році Ахметов і Тігіпко найбільше розщедрилися на рекламу своїх банків
Хто більше
Беззаперечним лідером із рекламно-маркетингових витрат став ПУМБ Ріната Ахметова, який витратив понад 251 млн грн. Незважаючи на гальмування бізнес-активності у 4 кварталі, на цю мету було спрямовано майже 140 млн грн!
Друге місце номінально — за Альфа-Банком, який за 2021 р. витратив понад 191 млн грн, з яких майже половину у 4 кварталі. Акції з безкоштовного проїзду у метро — задоволення не з дешевих!
Третя позиція — за Райффайзен Банком, який минулого року провів ребрендинг.
Універсал Банк, на базі якого працює віртуальний monobank, лише на 4 місці за рекламними витратами. До речі, на пару з іншим банком Сергія Тігіпка — Таскомбанком — вони витратили навіть більше за Альфу.
Топ-10 банків за витратами на маркетинг та рекламу у 2021 р, млн грн
ПУМБ | 251,5 |
Альфа Банк | 191,3 |
117,9 | |
Універсал Банк (monobank) | 115,2 |
107,2 | |
Таскомбанк | 90,7 |
ОТП Банк | 75,1 |
52,0 | |
Креді Агріколь Банк | 36,6 |
35,2 |
За даними НБУ.
Контекст
Як уже повідомляв «Мінфін», минулого року витрати на утримання банків суттєво збільшилися. А рекламно-маркетингові витрати є однією зі статей адміністративних витрат банків.
Коментарі - 1