Банківські витрати на рекламу та маркетинг за 9 місяців 2021 р. перевищили 700 млн грн. Тоді як у 1 півріччі становили 370 млн. грн. Це випливає зі щомісячної банківської звітності, опублікованої на сайті НБУ .
За квартал банки витратили на рекламу стільки ж, як за півріччя. Хто найактивніший?
У лідерах — ПУМБ та Альфа
Перше місце за видатками на PR зберіг за собою ПУМБ Ріната Ахметова, який за минулий квартал наростив відповідні витрати вдвічі.
На друге місце з четвертого піднявся Альфа-Банк, який збільшив рекламно-маркетингові витрати у 2,6 рази. Є підстави вважати, що в поточному кварталі такі витрати будуть ще більшими.
На 3 та 4 місця скотилися Універсал Банк (monobank) та Райффайзен Банк .
Ідея Банк, що виставлений на продаж, впав з 5 позиції на 8-у.
Замість банку «Восток» десятку замкнув УкрСиббанк .
Топ-10 банків за витратами на маркетинг та рекламу у січні-вересні 2021 р, млн грн.
ПУМБ | 112,6 |
Альфа Банк | 99,8 |
Універсал Банк | 79,0 |
Райффайзен Банк | 69,3 |
ОТП Банк | 40,9 |
39,4 | |
33,4 | |
Ідея Банк | 32,4 |
19,3 | |
Укрсиббанк | 16,2 |
За даними НБУ.
Ні багато, ні мало
Витрати на маркетинг та рекламу майже досягли 1% адміністративних витрат банків. Для порівняння: на зарплату працівникам пішло 26,5 млрд. грн, тобто третина адмінвитрат.
За 9 місяців поточного року банківський сектор заробив 51,4 млрд грн прибутку, що на третину більше, ніж за аналогічний період 2020 року.
Коментарі