Протягом 2021 року Ощадбанк реалізував чимало технологічних рішень. Усі вони покликані зробити обслуговування клієнтів більш зручним та комфортним. Нагадаємо найважливіші з них.
10 діджитал-рішень Ощадбанку в 2021 році
«Мобільний Ощад»
Запуск додатку «Мобільний Ощад» — ключовий проект банку. Він має повністю замінити попередню версію Ощад 24/7. За функціоналом і продуктовою лінійкою «Мобільний Ощад» має максимально наблизитись до поняття «діджитал-відділення». Вже зараз він задовольняє ключові потреби клієнта: тут представлено 95% найбільш популярних операцій.
Новий сайт
З моменту запуску нової версії сайта кількість заявок на продукти безпосередньо з сайта збільшилась на 12%. Кількість відвідувачів та швидкість завантаження сторінок збільшились удвічі. Серед переваг зручна навігація, адаптивний дизайн, інклюзивність.
Оновлення ОщадPAY
У 2021 році було суттєво оновлено фунціонал додатку для торговців ОщадPAY, який дає можливість без додаткового обладнання використовувати смартфон, що має NFC-модуль на базі Android версії 8.0 або вище, як торговий POS-термінал. На початку 2022 року ОщадPAY став ще й касовим апаратом із функцією фіскалізації оплат через програмний РРО.
Ідентифікація та верифікація за допомогою «Дії» у відділеннях
Обслуговування у відділеннях стало зручнішим та більш швидким завдяки впровадженню ідентифікації та верифікації за допомогою застосунку «Дія». Клієнту достатньо повідомити менеджеру банку або касиру номер штрих-коду свого документа з «Дії».
Голосова помічниця Софія
Починаючи з липня 2021 року голосова помічниця Софія допомагає вирішити понад 60% звернень клієнтів до Контакт-центру Ощадбанку: консультує, надає 24 сервіси з підтримки платіжних карток (від перевірки стану рахунків та заборгованості до зняття лімітів, переказу коштів, поповнення мобільного), призначає зустріч у відділенні.
Грейс-період до 92 днів
У 2021 році Ощад уперше збільшив пільговий період за кредитними картками до 92 днів при розрахунках ними в торговельно-сервісній мережі та Інтернеті. Грейс-період можна використати за однією з п’яти категорій товарів або послуг, які переглядаються щомісяця.
Картка «єПідтримка»
Ощадбанк є учасником державної програми «єПідтримка» і дає можливість клієнтам, що мають у застосунку «Дія» зелений COVID-сертифікат про дві дози вакцинації, оформлювати в Ощад 24/7 картку «єПідтримка» для отримання 1000 грн державної допомоги.
Visa Token Service
Ощад розпочав використовувати новий стандарт безпеки та захисту клієнтських даних Visa Token Service (VTS). Реквізити платіжної картки замінюються на унікальний цифровий ідентифікатор — токен. Таким чином, оплата в інтернет-магазині здійснюється за допомогою цифрової копії картки.
Mi Smart Band 6 NFC
Клієнти Ощадбанку — держателі карток Mastercard отримали можливість безконтактно оплачувати покупки фітнес-браслетом Mi Smart Band 6 NFC.
Swatch Pay
Ощадбанк надав клієнтам — держателям карток Mastercard можливість здійснювати безконтактні оплати годинником SwatchPAY.
У 2022 році Ощад продовжить діджиталізацію послуг та сервісів.
«Якщо обрати одне слово, яке максимально характеризує 2022 рік, то це слово „реліз“. У наших планах — активний розвиток нового банкінгу: до грудня 2022 року в ньому з’являться основні фішки. Окрім головного застосунку ми працюємо над суттєвим оновленням інших додатків банку, а також над запуском нових діджитал-продуктів», — зауважив Антон Тютюн, член правління Ощадбанку.
Коментарі