Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році збільшилася на 26% — до 2 182.Про це повідомив бізнес-омбудсмен Роман Ващук, передає Інтерфакс-Україна.
Бізнес почав більше скаржитися омбудсмену. Кількість заяв зросла на 26%
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Скарги бізнесу
«Минулого року до бізнес-омбудсмена надійшло 2 182 скарги, тоді як 2020-го їх було 1 737. Це збільшення на 26%», — сказав він в інтерв'ю агентству.
За словами Ващука, традиційно найбільша кількість скарг минулого року надійшла з податкових питань — 62% від загальної кількості. Ще 14% скарг припадають на дії правоохоронних органів, державних регуляторів — 6%, місцевого самоврядування — 4%, митниці — 3%.
Читайте також: Бізнес-омбудсмен отримав рекордну кількість скарг. Що не подобалось бізнесу
«Збільшення скарг, можливо, частково відображає те, наскільки гравці ринку знають нас і готові звертатися до нас», — наголосив бізнес-омбудсмен.
Щодо самих скаржників, то 23% з них — це підприємства оптової торгівлі. Ще 17% скарг надійшло від підприємств — представників сільського господарства та гірничодобувної промисловості, 11% — виробничі компанії, а також по 9% — ФОП та підприємства у сфері будівництва та нерухомості, додав Ващук.
Він додав, що 74% скаржників — це малі підприємства, тоді як на великий бізнес минулого року припадало відповідно 26% скарг.
Коментарі