Іспанія першою із країн ЄС обмежить рекламу криптовалют у соцмережах. Національна комісія з ринку цінних паперів країни зобовʼяже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи. Про це пише Financial Times.
Іспанія обмежить рекламу криптовалюти у соцмережах
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Нові правила
Нові правила почнуть діяти у лютому 2022 року. Вони поширюються на блогерів із понад 100 000 підписників, криптовалютні компанії та PR-агентства.
Крім позначки «реклама» у тексті має бути попередження, що криптоінвестиції не регулюються законом і можуть призвести до втрати грошей.
Читайте також: У Британії заборонили рекламу Coinbase та ще трьох криптобірж
Блогери повинні будуть попереджати комісію про рекламу не пізніше ніж за 10 днів до публікації посту.
Штраф за порушення — до 300 тисяч євро.
Нагадаємо
Влітку 2021 року Управління зі стандартів реклами Великобританії (ASA) посилило контроль за рекламою криптовалюти.
З 3 серпня 2021 року пошуковий гігант Google дозволив просувати через свої рекламні сервіси послуги криптовалютних бірж і цифрових гаманців для користувачів в США.
Коментарі - 6