Приватбанк попередив українців про нову шахрайську схему. Про це йдеться у повідомленні банку.
Приватбанк попередив про нову шахрайську схему з «1000 Зеленського»
Що відомо про схему
За інформацією банку, наразі деяким клієнтам надходять особисті повідомлення начебто від імені банку в яких зазначено текст на кшталт:«Дарим 1000 UAH своим преданным клиентам».
Надалі, після переходу за посиланням, клієнти вводять персональні дані від свого акаунту Приват24 на шахрайському фішинговому сайті, після чого шахраю отримують можливість списувати гроші з рахунків.
Читайте також:Фальшиві гроші за щеплення від covid. Шахраї вигадали нову схему обмана українців
Попередження Привату
Приватбанк наполегливо рекомендує українцям в жодному разі не реагувати на сумнівні СМС-повідомлення подарунки, ініційовані шахраями задля крадіжки логінів та паролів від Приват24. ПриватБанк не розповсюджував таких СМС, чи повідомленнь у мессенджерах.
Наполегливо рекомендуємо при отриманні подібних СМС-повідомлень не переходити за посиланням, яке вказано у повідомленні та якомога швидше звертатися до гарячої лінії ПриватБанку 3700 за додатковими роз'ясненнями.
Хто насправді отримає 1000 грн
Нагадаємо, що Володимир Зеленський пообіцяв виплатити 1000 гривень кожному, хто пройшов повний курс вакцинації. В уряді підкреслили, що ініціатива президента направлена на підтримку бізнесу, який постраждав під час карантину.
18 листопада депутати ухвалили у першому читанні зміни у бюджет на 2021 рік. Документ збільшує доходи держбюджета на 3 млрд грн. Ці гроші буде спрямовано на виплати вакцинованим українцям.
Виплати буде зараховано на віртуальні платіжні картки через «Дію».
Читайте також: Тисяча гривень за вакцинацію: стало відомо звідки візьмуть гроші на програму
Коментарі - 10
На горячую линию Приватбанка стоит обращаться лишь когда хочешь проверить на сколько хватает аккумулятора телефона, ну или когда просто хочется послушать однотонную успокаивающую музыку.
Если таки хватит терпения и батареи, и Вы дождетесь соединения с оператором, там любезно ответят: «сейчас я Вас переключу на профильного специалиста.», и снова бесконечная музыка…
Приват (голд-клуб), минут 20 слушаю музыку, потом берет оператор, спрашивает чё хотел, сказал, отвечает: «переключаю на нужный отдел», музыка дальше минут 20 больше я не выдержал. Это повторялось раз 5. Позвонил знакомому с Привата он сказал что всё чем может помочь-поставить меня в их очередь и мне перезвонят. Перезвонили часа через 2, девушка спросила чё мне надо и сказала: «переключаю на …» и снова бесконечная музыка.
За 3 дня я так и не смог туда дозвонится, пришлось ехать в центральное отделение и решать вопрос не по телефону.
Можу лише сказати, що ми ж в европу йдемо. Так ось, останнього разу я намагався дозвонитися в польський Е-толл оператор платних доріг Польщі, чекав годину, після чого мене роз'єднав мобільний оператор.
Я бы с радостью ушел с Привата, но по объему услуг (созданных папередниками), пока ему нет равных.
К тому же абсолютное большинство транзакций между физ.лицами идет через приват, что то купил, скинули №карточки оплатил за пару сек. и всё, не нужно думать как с Ощада или т.п. перевести на карточку приват, сколько это будет стоять и сколько будут идти деньги.