Райффайзен Банк продовжує розширювати перелік послуг, які стають доступними бізнес-клієнтам для вирішення основних операційних питань дистанційно.
Новини компанії
10 грудня 2021, 15:33
У Райф Бізнес розширено перелік дистанційних послуг бізнес-клієнтам
Вже доступні нові послуги віртуального відділення:
- Відкриття нового карткового рахунку з випуском бізнес-картки (з КЕП*):
- послуга надається діючим бізнес-клієнтам банку, відповідно до умов пакетного обслуговування;
- Перевипуск кредитної картки (з КЕП*);
- Підключення послуги регулярного (щомісячного) переказу страхових платежів на користь СК «Уніка»: послуга надається бізнес-клієнтам банку згідно укладених електронних договорів страхування «Впевненість 24/7»;
- Закриття поточного і карткового рахунку (ів) у національній/іноземній валюті: послуга надається виключно бізнес-клієнтам — користувачам нової системи Raiffeisen Business Online;
*Звертаємо увагу! З метою надання вказаних послуг дистанційно, підпис відповідних заяв або договорів здійснюється між клієнтом і банком з використанням ключів Кваліфікованого ЕП (КЕП).
Для дистанційного обслуговування та електронного документообігу з банком клієнти Райфу можуть:
- замовити відповідну послугу листом з потрібною тематикою у новому Raiffeisen Business Online
або
- зателефонувати в Інформаційний Центр для бізнес-клієнтів 0 800 505 045, повідомити про потрібну послугу (дзвінок клієнта буде переадресовано у віртуальне відділення).
Нагадуємо, що віртуальне відділення Райф Бізнес надає наступні послуги:
- Замовлення виписок і довідок за рахунками та кредитами;
- Замовлення інформації згідно аудиторського запиту;
- Замовлення готівки (зняття з рахунку у відділенні Райфу або доставка інкасацією в офіс клієнту);
- Відкриття поточного рахунку у національній/іноземній валюті,
в т. ч. поточного рахунку для зарахування цільових коштів у національній валюті («2604»); - Випуск додаткової бізнес-картки до карткового рахунку і перевипуск дебетної бізнес-картки;
- Зміна пакету обслуговування;
- Підключення послуги еквайрингу, встановлення POS-терміналу, і реєстрація додаткової торгівельної точки («магазину»);
- Проходження повторної ідентифікації.
Залишися запитання? Пишіть на адресу: raif. business@raiffeisen.ua
Джерело:
Мінфін
Коментарі