Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 грудня 2021, 15:33

У Райф Бізнес розширено перелік дистанційних послуг бізнес-клієнтам

Райффайзен Банк продовжує розширювати перелік послуг, які стають доступними бізнес-клієнтам для вирішення основних операційних питань дистанційно.

Вже доступні нові послуги віртуального відділення:

  • Відкриття нового карткового рахунку з випуском бізнес-картки (з КЕП*):
  • послуга надається діючим бізнес-клієнтам банку, відповідно до умов пакетного обслуговування;
  • Перевипуск кредитної картки (з КЕП*);
  • Підключення послуги регулярного (щомісячного) переказу страхових платежів на користь СК «Уніка»: послуга надається бізнес-клієнтам банку згідно укладених електронних договорів страхування «Впевненість 24/7»;
  • Закриття поточного і карткового рахунку (ів) у національній/іноземній валюті: послуга надається виключно бізнес-клієнтам — користувачам нової системи Raiffeisen Business Online;

*Звертаємо увагу! З метою надання вказаних послуг дистанційно, підпис відповідних заяв або договорів здійснюється між клієнтом і банком з використанням ключів Кваліфікованого ЕП (КЕП).

Для дистанційного обслуговування та електронного документообігу з банком клієнти Райфу можуть:

  • замовити відповідну послугу листом з потрібною тематикою у новому Raiffeisen Business Online

або

  • зателефонувати в Інформаційний Центр для бізнес-клієнтів 0 800 505 045, повідомити про потрібну послугу (дзвінок клієнта буде переадресовано у віртуальне відділення).

Нагадуємо, що віртуальне відділення Райф Бізнес надає наступні послуги:

  • Замовлення виписок і довідок за рахунками та кредитами;
  • Замовлення інформації згідно аудиторського запиту;
  • Замовлення готівки (зняття з рахунку у відділенні Райфу або доставка інкасацією в офіс клієнту);
  • Відкриття поточного рахунку у національній/іноземній валюті, в т. ч. поточного рахунку для зарахування цільових коштів у національній валюті («2604»);
  • Випуск додаткової бізнес-картки до карткового рахунку і перевипуск дебетної бізнес-картки;
  • Зміна пакету обслуговування;
  • Підключення послуги еквайрингу, встановлення POS-терміналу, і реєстрація додаткової торгівельної точки («магазину»);
  • Проходження повторної ідентифікації.

Залишися запитання? Пишіть на адресу: raif. business@raiffeisen.ua

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися