Національний банк та 43 банки-партнери, серед яких ПУМБ, розпочали всеукраїнську інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless.
ПУМБ приєднався до всеукраїнської інформаційної кампанії з популяризації безготівкових розрахунків
Мета кампанії — проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків. У межах кампанії Національний банк разом із партнерами розповідатимуть про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків, зокрема про те, як відкрити рахунок у банку, типи платіжних карток, онлайн-банкінг, як здійснювати платежі та перекази через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом. Крім того, пояснять, як працює NFC-технологія, як токенізувати платіжну картку та додати її у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет, а також нагадають основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.
«Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом — всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою», — розповів заступник голови НБУ Олексій Шабан.
Він додав, що найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності.
«Тому ми розраховуємо, що молоді люди допоможуть старшому поколінню познайомитися з нюансами безготівкових розрахунків та навчать їх сплачувати комунальні послуги онлайн і купувати в інтернеті», — сказав Олексій Шабан.
Отже, кампанія #Cashless має не тільки просвітницький характер, але й набуває соціального спрямування.
Голова правління ПУМБ Сергій Черненко наголосив: «ПУМБ постійно працює над збільшенням кількості безготівкових розрахунків клієнтами банку. Розвиває дистанційні канали обслуговування — інтернет-банкінг та мобільний додаток, аби в них можна було оперативно та якісно отримати більшість послуг. Пропонує додаткові переваги обслуговування онлайн. Навчає клієнтів, як швидко, зручно та вигідно користуватись банком у смартфоні. Участь у цій ініціативі Нацбанку сприяє прискоренню позитивних змін у суспільстві».
З навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) «Cashless» із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.
Інформаційна кампанія #Cashless триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Великобританії, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіції.
Кампанія є продовженням інформаційних кампаній із безпеки готівкових платежів #АнатоміяГривні та з протидії шахрайству #ШахрайГудбай.
Генеральні партнери інформаційної кампанії #Cashless: Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, ПРОСТІР, Mastercard, ЄМА, Кіберполіція, Portmone, Ipay, Київстар, Альфа-Банк, Ельдорадо, Фокстрот.
Інформаційні партнери: ПУМБ, ПриватБанк, Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, Укрсиббанк, ОТП Банк, Креді Агріколь Банк, Універсалбанк, Кредобанк, ПроКредит Банк, Таскомбанк, Банк Кредит Дніпро, А-Банк, Банк Альянс, Акордбанк, МТБ Банк, Ідея Банк, Правекс Банк, Банк Львів, Банк Глобус, Банк Січ, Кристалбанк, Індустріалбанк, РВС Банк, Радабанк, Банк Кліринговий дім, Перший Інвестиційний Банк, Полтава-банк, Банк Форвард, Мотор-Банк, Укрбудінвестбанк, Банк Грант, Український капітал, Банк ¾, Юнекс банк, Асвіо Банк, Європейский промисловий банк, Полікомбанк, Банк Траст-капітал, Банк Портал, Американська торговельна палата в Україні, Європейська Бізнес Асоціація, Всеукраїнська Асоціація Фінансових Компаній, NovaPay, Ria Money Transfer, UAPAY, Громадська організація «ВСАД «IT-бабусі», Велмарт, Велика Кишеня, COOP Україна, YASNO — постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності.
Коментарі