Таскомбанк долучився до Всеукраїнської інформаційної кампанії НБУ з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless. Мета кампанії — проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків.
Таскомбанк підтримав ініціативу Національного банку з популяризації безготівкових розрахунків
У межах кампанії Національний банк разом із партнерами розповідатимуть про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків, зокрема про те, як відкрити рахунок у банку, типи платіжних карток, онлайн-банкінг, як здійснювати платежі та перекази через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом. Крім того, детально пояснять, як працює NFC- технологія, як токенізувати платіжну картку та додати її у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет, а також нагадають основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.
«Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом — всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою», — розповів заступник Голови НБУ Олексій Шабан. Він додав, що найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності. Отже, кампанія #Cashless має не тільки просвітницький характер, але й набуває соціального спрямування.
«Культура безготівкових розрахунків в Україні стрімко розвивається, про що свідчить статистика Національного банку — за 9 місяців 2021 року кількість операцій з безготівкових оплат зросла на понад 30%, порівняно з аналогічним періодом 2020 року. Разом з тим постійно з'являються й нові технічні можливості, що спрощують здійснення оплат, роблячи життя українців комфортнішим. Наша мета сьогодні розповісти клієнтам чому Cashless — це насправді зручно, вигідно та безпечно», — підкреслив Заступник Голови Правління Таскомбанку Артур Муравицький.
З навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) «Cashless» із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.
Інформаційна кампанія #Cashless триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Великобританії, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіції.
Коментарі