Президент Української водневої ради (УВР) Олександр Рєпкін повідомив, що наступного року в Україні запрацює перша воднева заправна станція, передає пресслужба УВР.
Перша воднева заправка з'явиться в Україні наступного року
►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
«До нас у Водневу раду звертаються підприємці, які спеціалізуються на створенні водневої інфраструктури та будують заправні станції по всьому світу. Вони вже готові створювати заправки для водневих авто і в Україні. Ми очікуємо, що перша воднева заправка з’явиться у країні наступного року», — заявив Рєпкін
Поки ж найближча воднева заправна станція знаходиться у Польщі.
Курка чи яйце
Президент УВР порівняв ситуацію з водневим транспортом в Україні із парадоксом курки та яйця.
«У нашому випадку цей логістичний парадокс звучить так: чому не будують водневі заправки? Тому що немає машин на водні. А чому немає машин? Тому що немає водневих заправок», — сказав він.
УВР вирішила цю проблему на початку вересня, сертифікувавши перший в Україні водневий автомобіль. За словами Рєпкіна, хоча вони витратили на це майже півтора місяці, надалі весь процес можна буде пройти за три дні.
Читайте також: В Україні зареєстрували перший автомобіль, який працює на водні
Чим особливий водень
Водневі двигуни працюють на водневому паливному елементі, який виробляє енергію для електродвигуна. Це дозволяє повністю відмовитися від двигуна внутрішнього згоряння.
На противагу бензину, водень не дає жодних шкідливих викидів і повертається в навколишнє середовище у вигляді води та тепла.
Коментарі - 8
https://www.epravda.com.ua/news/2021/09/24/678154/
Електрокари продовжують завойовувати світ і, так само як у випадку зі звичайними автомобілями, покупці хочуть отримати за свої гроші якомога більше «фішок» при купівлі нової машини.
Втім, компанія BMW не збирається збільшувати запас ходу своїх електромобілів. Про це заявив керівник проекту BMW i4 Девід Ферруфіно в інтерв'ю австралійській пресі.
«Тисяча кілометрів — це не та мета, яку ми ставимо перед нашими повністю електромобілями», — зазначив менеджер. За його словами, в повсякденній експлуатації цілком достатньо 600 кілометрів автономного ходу для електромобілів і 100 кілометрів — для гібридів, що підключаються.
Ферруфіно також додав, що цей діапазон залежить ще й від сегменту, до якого належить модель. Наприклад, для чисто міського електрокара BMW i3 показник 600 кілометрів запасу ходу є зайвим.
Зазначимо, що електромобіль BMW i4 2022 модельного року може проїхати на одному заряді батареї до 590 км. При підключенні до пристрою швидкої зарядки постійного струму потужністю 200 кВт ємність акумуляторів може бути заповнена з 10 до 80 відсотків за 31 хвилину.