Мінфін - Курси валют України

Встановити
24 вересня 2021, 17:00

Комерційний директор Moneyveo розповів про подальший розвиток споживчого кредитування

Нещодавно на порталі «Фінансовий клуб» відбулася онлайн-конференція «Споживче кредитування — 2021: яким буде новий бізнес-сезон». Серед запрошених експертів був комерційний директор Moneyveo Максим Параска. У своєму виступі він розповів, чому клієнти обирають компанію Moneyveo та які зміни відбуваються на фінансовому ринку України.

Довідка

Інформаційно-аналітичний портал «Фінансовий клуб» — медіамайданчик для комунікацій між учасниками фінансового ринку, професійної спільноти, регуляторами і суспільством. Мета проєкту — надавати слухачам ексклюзивну та оперативну інформацію, авторитетні прогнози та аналітику перспектив розвитку різних сегментів ринку та його учасників.

На круглому столі експерти фінансового ринку порушили питання розвитку банківської та небанківської сфер. У фокусі обговорення постали теми:

  • портрет позичальника у 2021 році;

  • кредитування без візиту до банківських відділень;

  • конкуренція між гравцями ринку тощо.

Представник регулятора Олександр Залєтов одразу підкреслив, що головна тенденція ринку — стрімке збільшення кількості фінансових компаній, які кредитують онлайн.

Про позитивні зміни та здорову конкуренцію

Учасники онлайн-конференції спрогнозували, що наступного року всі стануть конкурентами: і класичні банки, і необанки, і фінансові компанії, які працюють під одним регулятором — НБУ. На що комерційний директор Moneyveo Максим Параска зазначив:

«Всі конкуруватимуть між собою, тільки за різне. Якби ми всі конкурували за найвигіднішу пропозицію, тоді наша частка була б значно меншою, але ми конкуруємо не тільки за це, а ще й за серця наших клієнтів, за їхню лояльність і любов. Ми динамічні та намагаємося бути дружніми для користувачів».

На думку Максима, цільові аудиторії Мoneyveo і банків перетинаються: «Рівень нашого умовного прайму є мас-маркетом у банківської аудиторії. До нашого сервісу приходить клієнт за грошима тут і зараз, тому що ми ті, хто забезпечує йому швидкість і легкість отримання коштів. Ми є певним форпостом фінансової інклюзії, адже споживачі розпочинають знайомитися із фінансовими сервісами саме завдяки небанківським установам».

Він запевнив, що фінкомпанії готові до конкуренції в нових умовах: «Цифровізація держави сприятиме тому, що отримання кредиту стане максимально простим. У нас це вже просто з точки зору клієнта. Та коли банки також почнуть використовувати цифрові документи, більше клієнтів матимуть доступ до кредитних продуктів і до коштів. А це стимулюватиме споживання і економіку».

Про кредитні ставки

Під час дискусії експерти підняли питання щодо встановлення граничної межі ставок за кредитами, аби уникнути видачі кредитів клієнтам з низькою фінансовою грамотністю під високі річні проценти. Дехто з банкірів переконував, що наразі немає підстав для зменшення кредитних ставок.

«Хоча кредитні ставки у фінансових компаніях вищі, ніж в банках, наші клієнти також вміють рахувати витрати, щоб не переплачувати. Вони беруть ті суми, які зможуть повернути. Якщо за методологією НБУ компанії потрібно вказати в рекламі максимальну суму річних, вони її напишуть, але онлайн-кредити ніхто не бере на рік. Можна поїхати на скутері Bolt до Львова і заплатити 100 000 грн, а можна поїхати на поїзді та заплатити 700 грн. Споживач вибирає оптимальний варіант для себе», — зауважив Максим.

Загалом спікери погодилися, що не лише розмір ставки вирішує, в кого клієнт візьме кредит. Головним критерієм вибору залишається клієнтський досвід. І в якому сервісі він буде класним і простим, той і буде переможцем. А тут вже виграють найсильніші. Наприклад, місією Moneyveo було і залишається — надавати простий, легкий та доступний продукт клієнтам. І, як ви знаєте, сервісу це вдається.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися