Ощадбанк розширив функціонал додатку для бізнес-клієнтів ОщадPAY на базі платіжного модуля tapXphone, який дає можливість без додаткового обладнання використовувати смартфон, що має NFC-модуль, на базі Android версії 8.0 або вище як POS-термінал. Наразі додаток працює в режимі бета-версії.
Оновлений «термінал у смартфоні» ОщадPAY став більш зручним та функціональним
ОщадPAY — унікальне рішення не лише для українського, а й для європейського ринку, що стало доступним для клієнтів рік тому завдяки партнерству Ощадбанку та VISA. Воно забезпечує приймання безконтактних платежів, які здійснюються картками та NFC-пристроями — смартфонами, смарт-годинниками, NFC-кільцями та ін.
Відсьогодні клієнтам ОщадPAY доступні такі опції:
- вхід у додаток завдяки біометриці, PIN-коду чи паролю;
- нова функція формування переліку товарів та відображення їх у чеку;
- функція «швидкий розрахунок» (проведення трансакцій без зазначення переліку товарів);
- перегляд, фільтрування та пошук трансакцій;
- відправлення чека в SMS, на e-mail або будь-яким доступним методом через Android;
- адміністрування касирів у додатку;
- перегляд і закриття поточного бізнес-дня;
- новий онлайн-кабінет ОщадPAY для торговців;
- відображення поточних підключень смартфонів до платіжних терміналів при першій реєстрації для діючих клієнтів.
«ОщадPAY — ідеальний інструмент для мікро- та малого бізнесу. Технологія спрощує розрахунки з клієнтами та підвищує лояльність з боку покупців, які в сьогоднішніх реаліях віддають перевагу безпечним безготівковим розрахункам. Особливо активно наші клієнти використовують додаток на виставках, ярмарках, фестивалях, а також у кур'єрській доставці замовлень інтернет-магазинів, ресторанів, таксі. ОщадPAY дає підприємцям можливість значно розширити мережу приймання безконтактних платежів, збільшити клієнтську базу і мінімізувати вартість підключення послуг еквайрингу, адже сплачувати за оренду терміналу немає потреби», — зазначив Антон Тютюн, член правління Ощадбанку.
«Ми запрошуємо всіх охочих протестувати оновлений ОщадPAY. Для нас дуже важливі відгуки клієнтів, щоб зробити додаток ще більш зручним і функціональним. Режим відкритої бета-версії дасть нам можливість врахувати побажання та вдосконалити його. У будь-який момент клієнт може повернутись до його поточної версії», — повідомив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.
Отримати більше інформації та зареєструватись в ОщадPAY можна за посиланням.
Коментарі