monobank купив платформу для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza. Клієнти банку можуть тепер оплачувати послуги карткою й одразу залишати свої відгуки. Про це пише співзасновник monobank Олег Гороховський у Facebook.
monobank купив сервіс Expirenza: відтепер можна оплачувати послуги карткою й залишати відгуки
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Він повідомив, що буде зроблений єдиний QR-код для ресторанів — відгуки, меню, оплата й чайові. Нова назва сервісу «Expirenza by mono».
Також Гороховський написав, що нові функції для прийому платежів, оплата замовлення по QR-коду та інші можливості будуть доступні закладам України вже у вересні-жовтні й будуть працювати з будь-якими банківськими картами.
«Еквайринг, ми йдемо за тобою», — пожартував співзасновник monobank.
Про сервіс Expirenza
Це платформа для роботи з відгуками відвідувачів, яку заснували у 2019 році київські підприємці Олександр Гудков й Михайло Селецький.
Читайте також: Найкращий відгук серпня: як monobank купив клієнту квиток на концерт без його згоди
На момент продажу сервісу у Expirenza було понад 2000 клієнтів. Серед них ресторани, приватні клініки, салони краси та інші.
Які компанії користуються сервісом
- Kyiv Food Market
- Milkbar
- Mimosa Brooklyn Plaza
- Vodafone
- Добробут
- Тайський і Китайський привіт
- Чорноморка
- SPORTLIFE й багато інших.
У Expirenza наразі працює 11 людей.
Коментарі - 3