Google, Facebook і Microsoft стали найбільшими спонсорами лобіювання своїх інтересів у сфері цифрової економіки в Євросоюзі. Про це йдеться в дослідженні проведеному групами кампаній Corporate Europe Observatory і LobbyControl, повідомляє Reuters.
Google, Facebook і Microsoft витратили на лобіювання інтересів у ЄС по 5 мільйонів євро
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Хто та скільки витратив
Витрати Google перевищили 5,75 млн євро, за ним йдуть Facebook з 5,5 млн євро, Microsoft з 5,25 млн євро. Huawei направила на ті ж цілі — 3 млн євро, Amazon — 2,75 млн євро.
Згідно із дослідженням, 612 компаній, груп і асоціацій витрачають більше ніж 97 млн євро щорічно на лобіювання у сфері цифрової економіки в ЄС.
«Їх зусилля спрямовані проти законів, що стримують технологічних гігантів із США. Вони повинні стати тривожним сигналом для політиків ЄС», — йдеться у дослідженні.
Технологічний сектор економіки випередив фармацевтичний, видобувний, фінансовий та хімічний сектори промисловості, які раніше домінували в лобіюванні.
«Повинно викликати занепокоєння і те, що цифрові платформи можуть використовувати свою зростаючу міць, щоб вплинути на дебати про те, як регулювати цю сферу і створювати нові правила», — додають автори звіту.
Коментарі