Автопромисловість найбільше постраждала від перерваних ланцюгів поставок під час пандемії Covid-19. Про це свідчить результати опитування, опубліковані 25 серпня, пише CNBC.
Від збоїв поставок під час covid найбільш пострадала автопромисловість. Підприємства готуються переїжджати на Філіппіни та в Індію
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку:
головні фінансові новини
Опитування було проведене у лютому та березні цього року компанією Economist Intelligence Unit та спонсоване інвестбанком Citi. В рамках дослідження було опитано 175 керівників ланцюгів поставок — з них більше 70% базувалися в Азії.
Респонденти працювали у шести галузях:
-
Автомобільна промисловість
-
Взуття та одяг;
-
Продукти харчування і напої;
-
Виробництво;
-
IT, технології та електроніка;
-
Охорона здоров'я, фармацевтика та біотехнології.
Близько 51,7% респондентів з автосектора сказали, що зриви в ланцюгах поставок були «дуже значними» — це найбільший показник серед шести галузей.
Читайте також: Світове виробництво автомобілів скоротиться на 7−9 мільйонів одиниць. Причина — дефіцит чіпів
Галузь взуття та одягу посіла друге місце — 43,3% респондентів повідомили про «дуже значні» збої. Водночас у сфері ІТ, технологій та електроніки цей показник склав лише 6,7%.
Куди переносити виробництво
Пандемія змушує деякі підприємства переглянути свої ланцюжки поставок. Опитування виявило, що близько третини респондентів їх повністю реорганізували.
Кожен п’ятий опитаний керівник інвестував або планує інвестувати у Філіппіни та Індію протягом наступних 12 місяців у рамках своєї стратегії.
«Дешева робоча сила та молоде населення в обох цих країнах є важливими чинниками цього вибору», — йдеться у висновку дослідження.
Читайте також: Стартапи Південно-Східної Азії можуть подорожчати до $1 трлн до 2025 року
У доповіді зазначається, що уряд Філіппін прагне залучити інвестиції в такі галузі, як електроніка, автомобілебудування, аерокосмічна промисловість, охорона здоров'я та IT.
Тим часом Індії надавали перевагу багато керівників ланцюгів поставок в автомобільному секторі.
Нагадаємо
Багато ланцюжків поставок було порушено минулого року, оскільки пандемія коронавірусу змусила багато країн перекрити кордони, закрити офіси або обмежити експорт. Стрімке поширення Дельта-варіанту змусило деякі країни, наприклад Китай та В'єтнам, знову вжити схожих заходів.
Автопромисловість особливо постраждала від нестачі напівпровідників, що призвело до скорочення виробництва автівок.
Коментарі - 3
Индусы готовы поставлять комплектующие,
покрытые тонким слоем Д-коронавируса
без перекрытия границ и блокировок поставок…