14 липня стартувала реєстрація колекторських компаній. Національний банк приймає документи для включення заявників до Реєстру колекторських компаній. Про це повідомляється на сайті регулятора.
В Україні стартувала реєстрація колекторів
Обов'язкові умови
Всі компанії, як зі статусом фінансової установи, так і без нього, що вже працюють на ринку, повинні протягом місяця — з 14 липня по 13 серпня — подати Національному банку документи для реєстрації.
Читайте також: НБУ встановив відповідність кваліфікаційним вимогам для колекторів
Щоб спростити процес подачі документів, Національний банк розробив і опублікував спеціальні електронні форми в форматі Word і Excel. Відзначимо, що саме форми в форматі Word і Excel потрібно заповнювати заявникам для подання пакета документів Національного банку.
У той же час різні категорії заявників заповнюють різні форми. Компанії без статусу фінансової установи повинні подати повний пакет документів. А небанківські фінансові установи, які мають ліцензію на надання деяких фінансових послуг (а саме на факторинг або кредитування), — скорочений перелік документів.
Читайте також:14 липня почнуть діяти обмеження для колекторів: кредитори діють за принципом «вибити все зі всіх» до цієї дати
Передісторія
Нагадаємо, Верховна рада прийняла законопроект № 4241 про захист споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості в кінці березня.
Читайте також: Що робити, якщо дзвонять колектори і загрожують прийти додому
Нагляд за роботою колекторів буде здійснювати Національний банк України. З прийняттям цього закону в Україні вперше з'явилося чітке законодавче регулювання роботи колекторських компаній і кредитодавців під час врегулювання простроченої заборгованості.
Коментарі - 4