Індійський гігант електронної комерції Flipkart залучив $3,6 млрд в ході нового раунду фінансування. Компанія вперше залучає капітал від зовнішніх інвесторів після того, як її придбав Walmart в 2018 році. Про це пише The Economic Times.
Індійський конкурент Amazon збільшив оцінку до $37,6 мільярда перед IPO
Що відомо про фінансування
Оцінка Flipkart склала понад $37,6 млрд. Рік тому в рамках внутрішнього раунду фінансування компанію оцінювали в $24,9 млрд.
Новий раунд фінансування Flipkart є найбільшим серед індійських стартапів, зауважує TechCrunch. Його очолили Сінгапурський держфонд GIC, Управління з інвестицій в пенсійний план Канади (CPP Investments), SoftBank Vision Fund 2 і низка інших фондів.
Також інвестував найбільший акціонер Flipkart — американська корпорація Walmart, яка володіє 74−75% акцій індійської компанії.
Читайте також: Під загрозою зриву опинилися до 70 IPO компаній через владу Китаю
Куди витратять гроші
Flipkart планує використовувати залучені кошти для збільшення частки ринку і боротьби з конкурентами, пише Forbes.
Зокрема, з індійськими конгломератами Reliance Industries (RIL) і Tata Group, а також Amazon, який вже інвестував в індійський ринок більш $ 7 млрд.
Читайте також: Які акції купувати, коли падає ринок: три цікавих варіанти
Така активність компаній пояснюється темпами зростання ринку. За оцінками Bain & Company, до 2025 року ринок електронної комерції Індії досягне більш 300 млн покупців, які будуть купувати товарів на суму понад $ 100 млрд на рік.
У той же час великі гравці стурбовані наміром влади Індії заборонити розпродажі на платформах електронної комерції. Запропоновані правила з'явилися на тлі скарг роздрібних торговців на те, що іноземні гравці електронної комерції обходять індійські закони, використовуючи складні бізнес-структури.
Чи готові ви інвестувати в акції США?
За новими правилами, Amazon, Flipkart і інші платформи можуть заборонити використовувати власні торгові марки. Зараз в Індії компаніям, що займаються електронною торгівлею, забороняється зберігати товарні запаси або продавати товари безпосередньо споживачам.
Після критики з боку зацікавлених сторін уряд продовжив крайній термін для зворотного зв'язку з 6 по 21 липня.
Коментарі