Про те, як обрати ефективну маркетингову стратегію і створити креативну рекламу, розповіла директор з маркетингу мікрофінансових організацій CCLoan та MisterCash Анна Мойсєєва під час MFO Summit 2021.
Як створити креативну рекламу
Перший важливий крок — визначити мету компанії.
Куди і як рухатися
Цілі бувають трьох видів:
- поетапне захоплення частки ринку;
- агресивне захоплення частки ринку;
- утримання позицій і збереження частки ринку.
За словами Анни Мойсєєвої, компанії важливо визначити свої сильні і слабкі сторони і зрозуміти точку старту — де вона знаходиться зараз.
«У 2019 році сильною стороною бренду CCLoan клієнти назвали надійність, серед слабких сторін відзначили дві: компанія не інноваційна і не виділяється серед конкурентів. Але, наприклад, у 2020 році клієнти назвали більше сильних сторін: надійний бренд, йде назустріч клієнтам, пропонує рішення для шанованих людей (преміум-бренд)», — розповіла директор з маркетингу CCLoan.
Читайте також: Лайфхак для МФО: Чому платіжний провайдер краще за банк
Як створити креативну рекламу
-
провести дослідження цільової аудиторії, болі ваших клієнтів, стратегії конкурентів, створити слоган рекламної кампанії, проаналізувавши, наскільки він зрозумілий клієнтові;
-
щоб створити і запустити релевантний креатив, необхідно розуміти основні тенденції, які є драйверами зростання продажів у вашому сегменті; тут джерелами інформації можуть бути соціальні мережі і месенджери, платформи відеоконтенту (youtube, tiktok), запити у Google Trends;
-
при роботі з агентством потрібно відібрати учасників тендеру, провести брифінг, розробити креативні ідеї, після чого провести аналіз презентацій і визначити переможця;
-
свої ідеї експерти пропонують формувати такими методами: мозковий штурм, метод асоціацій або «асоціативного осяяння». При цьому потрібно використовувати власне бачення, досвід і напрацювання або ж використовувати нестандартний підхід до вирішення проблеми.
«Креатив повинен викликати довіру до бренду, повинен бути вірусним. Також не забувайте про позитивну тональність і чітке попадання у цільову аудиторію. Бажано, щоб в креативі були якісь „хайпові“ елементи, максимально можливе згадування бренда», — резюмувала Анна Мойсєєва.
Читайте також: Чим корисна картка на базі двох платіжних систем — НБУ
Коментарі