Мінфін - Курси валют України

Встановити
11 липня 2021, 14:12

Компанія SWIFT запустила новий сервіс — попередньої перевірки реквізитів рахунків

Днями розробники компанії-оператора системи SWIFT оголосили про запуск спеціального сервісу, який дозволить банкам перевіряти реквізити рахунку одержувача перед фактичною відправкою платежу за кордон. Про це повідомила сама компанія на своєму сайті.

Компанія SWIFT запустила новий сервіс - попередньої перевірки реквізитів рахунків
Фото: tvbrics.com

Що допомагає уникнути новий сервіс

Насамперед — помилки в реквізитах платежів. В опублікованому пресрелізі компанії йдеться, що більшість міжнародних платежів, як правило, обробляються без істотних труднощів або проблем. Однак іноді трапляється так, що надані реквізити отримувача містять помилку. Це може призвести до зайвих втрат часу або навіть до неможливості здійснити переказ.

Як SmartID і Приват24 допомагають оцифровувати бізнес

Сервіс попередньої перевірки реквізитів SWIFT дозволить легко вирішувати такі проблеми, дозволяючи банку-відправнику завчасно уточнити через API-канал реквізити рахунку у банку-одержувача. Таким чином, будь-які проблеми з даними або рахунком будуть виявлені на початковому етапі процесу.

Схожі перевірки здійснюються компаніями, коли йдеться про трансакції усередині країни.

SWIFT має намір розгорнути цей сервіс на глобальному рівні, що стосуватиметься щонайменше 11 тис. фінустанов і 4 млрд рахунків у 200 країнах.

За оцінками експертів, більшість міжнародних фінансових компаній почнуть використовувати новий сервіс не пізніше листопада 2022 року.

Раніше

Як писав «Мінфін», Bank of China, Bank of New York Mellon, BNP Paribas, Citi, Deutsche Bank і Standard Chartered підтвердили свою готовність взяти участь у проєкті мережі обміну банківськими повідомленнями SWIFT по розгортанню протягом наступних 18 місяців нової комунікаційної платформи.

Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».

Коментарі - 2

+
+15
Італій .
Італій .
11 липня 2021, 14:27
#
А что, это частая проблема?
Лучше б запустили сервис предварительного просчёта комиссий и предварительного просчёта сроков проведения платежа — если банк-корреспондент Дойче банк и говорит что включит режим дурного финмониторинга то можно или выбрать другой способ перевода или сообщить получателю что надо менять банк на более адекватный.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 липня 2021, 8:13
#
«дурной финмониторинг» невозможно формализовать
и описать арифметическими правилами, на то он и дурной…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися