Генеральний директор Tesla та SpaceX Ілон Маск заявив, що новий електричний седан Tesla Model S Plaid зможе розганятися з 0 до 60 миль на годину менш ніж за 2 секунди. Тестдрайв MotorTrend підтвердив слова Маска, але із застереженням.
MotorTrend протестував нову Tesla Model S Plaid: що не так із машиною
Щоб досягти такого результату, доведеться дотримуватися певного алгоритму, який здатний затримати машину на старті до 15 хвилин.
Якої інструкції дотримуватись
За словами автожурнала, перш ніж Tesla Model S Plaid зможе розігнатися до максимальної швидкості, автомобіль необхідно перевести в режим Drag Strip Mode, для чого потрібно зробити декілька натискань на великому центральному екрані автомобіля. Потім необхідно почекати від 8 до 15 хвилин, доки батареї доходять до оптимальної температури, а електродвигуни охолоджуються.
Після того, як автомобіль опиниться на стартовій прямій, включається система керування запуском: лівою ногою водій вижимає педаль гальма до упору, а правою натискає на педаль акселератора. Потім автомобіль переходить в «позу гепарда», опускаючи передню частину низько до землі. Коли приходить час їхати, водій відпускає педаль гальма, і автомобіль злітає.
Читайте також: Продажі легковиків у березні показали шалене зростання: що і за скільки купували українці
Покращена версія Model S Plaid
Подібний режим водіння не є новинкою для Model S Plaid. Він існував і на попередніх високопродуктивних Tesla, зазначає Крістіан Сібо з MotorTrend в інтерв'ю для CNN Business. За його словами, версія Model S Plaid є покращеною, тому що весь процес не потрібно відтворювати знову, як це було в інших автомобілях Tesla. Розгін можна проводити багаторазово протягом двох годин з незначною втратою продуктивності.
Проте процес розгону виглядає нетипово. Наприклад, Porsche Taycan Turbo S, яка, за заявою Porsche, може розігнатися з нуля до 60 за 2,6 секунди, не вимагає багатохвилинного процесу налаштування.
Зараз в умовах, продиктованих Tesla, автомобіль, протестований MotorTrend, розігнався з місця до 60 миль на годину всього за 1,98 секунди.
Це найшвидший час, який MotorTrend коли-небудь досягав на серійних автомобілях. Але навіть з урахуванням всіх перевірок і процедур, передбачених в автомобілі перед розгоном, на звичайних дорогах досягти такої продуктивності навряд чи вийде.
Читайте також: Євробляхери обвалять ціни на б/у авто
Як проходить тест-драйв
MotorTrend зазвичай проводить тести на розгін від 0 до 60 на звичайному асфальті, яким покрито більшість доріг. Тести проводяться на драг-стрипі, але починаючи з фінішної прямої. Це пов'язано з тим, що стартова лінія драг-стрипа покрита спеціальним липким матеріалом, який забезпечує додаткове зчеплення шин із дорогою. Цей матеріал може виявитися настільки липким, що ним буде важко ходити. Більшість автомобілів зазвичай не їздить такими дорогами.
За даними MotorTrend, представники Tesla наполягли на тому, щоб тест проводився з липкого кінця треку. Це забезпечить швидший розгін за рахунок збільшення зчеплення шин із дорогою в момент старту автомобіля. Крім того, Tesla вирішила провести тест на обраному нею драг-стрипі, а не на тому, що зазвичай використовує MotorTrend.
Компанія Tesla, яка зазвичай не відповідає на питання ЗМІ, і цього разу не відповіла на прохання CNN Business дати коментар із цього питання.
Читайте також: Як купити акції Apple і Tesla в Україні
Найшвидший автомобіль
Tesla залишила Model S Plaid представникам MotorTrend, щоб дати їм можливість провести й інші тести. Тому редактори MotorTrend вирішили ще раз перевірити прискорення нового електромобіля компанії без участі Tesla.
Хоча автомобіль не зміг розігнатися з 0 до 60 миль на годину менш ніж за 2 секунди без липкою субстанції, його характеристики все одно вразили. У режимі Drag Strip Mode він розігнався до 60 миль в годину за 2,07 секунди. Це, як і раніше, робить Model S Plaid найшвидшим автомобілем, який MotorTrend коли-небудь тестував.
Навіть без використання режиму Drag Strip Mode і системи контролю запуску, автомобіль все одно набагато випереджає більшість інших, говорить Сібо з MotorTrend. «Просто натискаючи на педаль газу, ви розгонитеся до 60 миль на годину приблизно за 2,5 секунди», — зазначив він.
Проте Сібо не сподобалося нове прямокутне кермо автомобіля. Воно відмінно підходить для заїздів на драг-стрипах або навіть для їзди звивистими дорогами, де немає необхідності в повному повороті керма. Але для паркування або розвороту воно незручне, сказав експерт.
Коментарі - 5
Гонщик на Порше едет со скоростью 150 километров в час, на повороте сбавляет скорость до 130 километров в час и ускоряется.
Гонщик на Феррари едет со скоростью 20 километров в час, на повороте сбавляет скорость до 170 километров в час и ускоряется.
Гонщик на неизвестной марке едет со скоростью 250 километров в час, на повороте ускоряется до 280 километров в час и с криками «Что вы здесь делаете?» прокладывает новую трасу.