Китайська відеоплатформа Kuaishou Technology стала найдорожчою компанією з тих, хто вийшов на біржу за останній рік. Про це підрахували у виданні Nikkei Asia, пише РБК.
Конкурент TikTok став найдорожчим серед новачків на ринку
Аналіз IPO
Видання проаналізувало найбільші IPO з червня 2020 року по травень 2021 року, у тому числі угоди зі спеціальними технічними компаніями SPAC, які допомагають компаніям вийти на біржу, минаючи процедуру традиційного IPO.
Ринкова капіталізація компанії-розробника платформи для коротких відео Kuaishou Technology на 11 червня (дата відсікання при підрахунках) становить приблизно $ 110 млрд, свідчать дані Nikkei.
Читайте також: YouTube запускає конкурента TikTok
Відеосервіс Kuaishou зміг обігнати за ринковою вартістю американський онлайн-майданчик для короткострокової оренди житла Airbnb, капіталізація якої складає близько $92 млрд.
При цьому Airbnb стала найдорожчою серед американських і європейських компаній, які недавно вийшли на біржу
Kuaishou Technology також обігнала за ринковою вартістю постачальника хмарних платформ для зберігання даних Snowflake, ігрову онлайн-платформу Roblox і сервіс доставки їжі DoorDash.
Лідер серед новачків бірж
Kuaishou залишається лідером серед новачків бірж, незважаючи на падіння котирувань на 30% з моменту її первинного публічного розміщення в лютому цього року.
Вартість конкурента TikTok в ході перших торгів в Гонконзі досягала $180 млрд. У межах IPO компанія залучила $ 5,4 млрд на тлі буму попиту на сервіс з боку китайських інвесторів.
Читайте також: Facebook запускає аналог TikTok в Instagram
Розміщення Kuaishou стало найбільшим в Гонконзі з 2019 року, коли в ході IPO азіатський підрозділ виробника пива Budweiser Brewing залучив $ 5,8 млрд.
Що відомо про Kuaishou
Kuaishou — один з головних конкурентів відеосервісу TikTok, яким володіє компанія ByteDance.
У Kuaishou 295,3 млн активних користувачів в день, і їх кількість помітно зросла в розпал пандемії коронавірусу.
Компанія заробляє на продажах віртуальних предметів користувачам під час стрімів, а також на рекламі і комісіях від онлайн-продажів на платформі.
У першому кварталі цього року загальна виручка компанії зросла на 37%, приблизно до $ 3 млрд. При цьому чистий збиток Kuaishou майже подвоївся і склав $ 9 млрд за квартал.
Коментарі