За період карантину відбулося скорочення luxury-сегмента і змінилися пріоритети в private banking, які стали раціональнішими. Про це розповіли учасники круглого столу «Як карантин вплинув на преміальне обслуговування в українських банках», проведеного finclub.net.
17 червня 2021, 18:49
Private banking змінився під впливом пандемії: вподобання заможних клієнтів стали раціональнішими
► Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
Основні вектори розвитку private banking
- Популярний напрям — life style. Це навчання дітей за кордоном — підбір університетів, шкіл. Або замовлення чартеру як загалом, так і купівля місць, коли летять, наприклад, вісім осіб. А ще — оренда яхт і нерухомості за кордоном.
- Змінилося ставлення клієнтів до ліквідності. Карантин порушив перед ними запитання: якщо все закриється і гроші будуть недоступні, де вони перебуватимуть? Тому кошти з рахунків трохи перейшли у кеш, і частина цього кеша — у банківські комірки, а частина — в «кишеню» на випадок, якщо введуть повний локдаун.
- Власники бізнесу стали більше думати про те, як допомогти своєму бізнесу, а не про чергову подорож або дорогу покупку. Акцент потреби послуг корпоративного бізнесу в private banking виріс на 40−50%.
- Багато хто із заможних українців «пішли» з депозитів у держпапери. Особливо це помітно на фоні зниження валютних ставок. Тому клієнти private banking віддають перевагу облігаціям внутрішньої державної позики (ОВДП). Справжній бум цього сегмента стався в Укрексімбанку, де кількість угод з ОВДП зросла з 5 у листопаді 2020 року до 300 угод сьогодні.
Читайте також: Чим банки заманюють і як утримують VIP-клієнтів
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 1
Через банк? Серьезно?