Мінфін - Курси валют України

Встановити
17 травня 2021, 9:58

Які вони — банківські відділення майбутнього

Цифровізація відносин між банком та клієнтом була трендом останніх років. І ось буремні 2020−2021 роки, карантин та періодичні, тривалі локдауни надали консервативній банківській системі неабиякого прискорення. Схоже, що час «чорних лебедів» настав. Що змінилося та які наслідки очікують у найближчому майбутньому роздрібні банки?

У рамках відкритої онлайн-дискусії поговоримо про трансформацію класичних банківських відділень та спробуємо зазирнути в майбутнє. Все — від дизайну, технологічного оснащення до економіки питання.

Серед експертів — представники українських банків-першопрохідців, які вже відкрили і тестують сучасні інноваційні цифрові формати відділень:

  • член правління з розвитку роздрібного бізнесу ОТП Банку Олег Клименко;

  • керівник дирекції з управління регіональною мережею Приватбанка Андрій Козловський;

  • керівник першого унікального відділення Приватбанка Руслана Кришталь.

А також:

  • директор з розвитку бізнесу компанії, яка розробляє та постачає сучасні рішення для автоматизації самообслуговування і заміни касових відділень 24/7 — Renome Smart Валерій Сіроштан. До речі, компанія спільно з Прокредит Банк в березні поточного року запустили перші в Україні відділення без кас у торгових центрах «Алладін», «Блок», SkyMall, Retroville;

  • засновник і стратегічний директор компанії IDNT, яка вже понад 15 років спеціалізується на розробці і впровадженні форматів точок продажів для роздрібних мереж, сервісних компаній і банків Микола Чумак. Микола вивчав дизайн банків у Лондоні, Гонконзі, Сінгапурі і Токіо, працював з більш ніж 200 мережами роздрібної торгівлі, магазинами, банками, такими як Rozetka, Київстар, Samsung, Comfy, Нова Пошта, Toyota, Metro Cash & Carry, Антошка, Credit Agricole Bank, Raiffeisen Bank Aval, Amway.

Ключові питання для обговорення:

  1. Класичний банкінг — це рудимент?

  2. Огляд світових трендів. Чим дивують закордонні банки?

  3. Піонери відділень майбутнього в Україні: перші успіхи, підводні камені та висновки.

  4. Чи вписуються відділення без персоналу в український менталітет? А як же спілкування?

  5. Адаптація банківських продуктів для діджитал-каналів, як скласти той пазл?

  6. Скільки коштує відкрити цифрове банківське відділення?

  7. Яке обладнання буде затребуване кредитними організаціями в найближчому майбутньому?

  8. Автоматизація vs безпека і довіра. Як захистити персональні дані клієнтів?

Під час ефіру діятиме активний чат, де можна поставити свої запитання експертам дискусії.

Всіх, хто цікавиться сучасними діджитал-трендами, запрошуємо до перегляду безкоштовно. Посилання на трансляцію буде надіслано після реєстрації на email.

Коментарі - 7

+
+30
Qwerty1999
Qwerty1999
17 травня 2021, 10:54
#
«директор по развитию бизнеса компании, которая разрабатывает и поставляет современные решения для автоматизации самообслуживания и замены кассовых отделений 24/7 — Renome Smart, Валерий Сероштан.»

На днях общался с горячей линией Реноме-Смарт
по техническим вопросам работы оборудования…

К сожалению, конкретный сотрудник «горячей линии»
не знал даже что такое «AmEx» (МПС «American Express»).

За целый месяц супер-специалисты компании Renome-Smart
так и не смогли разобраться — почему конкретный банковский
терминал не принимает бесконтактную оплату картами МПС AmEx,
хотя рядом стоящие аналогичные терминалы работают
и принимают платежи всех задекларированных МПС,
в том числе и в бесконтактном режиме…
+
+8
bublik
bublik
17 травня 2021, 11:49
#
Цифровизация отношений это путь к искоренению банков как таковых)) Банки современному миру не нужны, мир избавляется от посредников, что уже произошло во многих сферах! Так что давай до свидания!
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
17 травня 2021, 13:47
#
Взамен банков на финансовый рынок приходят лохи, которые максимум что могут — это купить импортное оборудование и включить его, а розетку.
+
+15
bonv
bonv
17 травня 2021, 13:17
#
Віртуальні відділення без клієнтів:)))
+
0
mary27
mary27
17 травня 2021, 14:10
#
Как минимум в «банковских отделениях будущего» останутся сотрудники — для решения вопросов, которые не понимает чат-бот.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 травня 2021, 22:09
#
Для этого есть «горячая линия» банка либо другие средства общения — Viber, WhatsApp, Telegram & etc, а сотрудники на местах и даром не нужны…
+
0
mary27
mary27
18 травня 2021, 0:51
#
Как минимум, возникает соблазн и там поставить туповатого чат-бота.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися