Цифровізація відносин між банком та клієнтом була трендом останніх років. І ось буремні 2020−2021 роки, карантин та періодичні, тривалі локдауни надали консервативній банківській системі неабиякого прискорення. Схоже, що час «чорних лебедів» настав. Що змінилося та які наслідки очікують у найближчому майбутньому роздрібні банки?
Які вони — банківські відділення майбутнього
У рамках відкритої онлайн-дискусії поговоримо про трансформацію класичних банківських відділень та спробуємо зазирнути в майбутнє. Все — від дизайну, технологічного оснащення до економіки питання.
Серед експертів — представники українських банків-першопрохідців, які вже відкрили і тестують сучасні інноваційні цифрові формати відділень:
-
член правління з розвитку роздрібного бізнесу ОТП Банку Олег Клименко;
-
керівник дирекції з управління регіональною мережею Приватбанка Андрій Козловський;
-
керівник першого унікального відділення Приватбанка Руслана Кришталь.
А також:
-
директор з розвитку бізнесу компанії, яка розробляє та постачає сучасні рішення для автоматизації самообслуговування і заміни касових відділень 24/7 — Renome Smart Валерій Сіроштан. До речі, компанія спільно з Прокредит Банк в березні поточного року запустили перші в Україні відділення без кас у торгових центрах «Алладін», «Блок», SkyMall, Retroville;
-
засновник і стратегічний директор компанії IDNT, яка вже понад 15 років спеціалізується на розробці і впровадженні форматів точок продажів для роздрібних мереж, сервісних компаній і банків Микола Чумак. Микола вивчав дизайн банків у Лондоні, Гонконзі, Сінгапурі і Токіо, працював з більш ніж 200 мережами роздрібної торгівлі, магазинами, банками, такими як Rozetka, Київстар, Samsung, Comfy, Нова Пошта, Toyota, Metro Cash & Carry, Антошка, Credit Agricole Bank, Raiffeisen Bank Aval, Amway.
Ключові питання для обговорення:
-
Класичний банкінг — це рудимент?
-
Огляд світових трендів. Чим дивують закордонні банки?
-
Піонери відділень майбутнього в Україні: перші успіхи, підводні камені та висновки.
-
Чи вписуються відділення без персоналу в український менталітет? А як же спілкування?
-
Адаптація банківських продуктів для діджитал-каналів, як скласти той пазл?
-
Скільки коштує відкрити цифрове банківське відділення?
-
Яке обладнання буде затребуване кредитними організаціями в найближчому майбутньому?
-
Автоматизація vs безпека і довіра. Як захистити персональні дані клієнтів?
Під час ефіру діятиме активний чат, де можна поставити свої запитання експертам дискусії.
Всіх, хто цікавиться сучасними діджитал-трендами, запрошуємо до перегляду безкоштовно. Посилання на трансляцію буде надіслано після реєстрації на email.
Коментарі - 7
На днях общался с горячей линией Реноме-Смарт
по техническим вопросам работы оборудования…
К сожалению, конкретный сотрудник «горячей линии»
не знал даже что такое «AmEx» (МПС «American Express»).
За целый месяц супер-специалисты компании Renome-Smart
так и не смогли разобраться — почему конкретный банковский
терминал не принимает бесконтактную оплату картами МПС AmEx,
хотя рядом стоящие аналогичные терминалы работают
и принимают платежи всех задекларированных МПС,
в том числе и в бесконтактном режиме…