У квітні в повітряному просторі України було виконано 13 661 рейс. Це на 43,4% менше показників авіатрафіку квітня 2019 року. Про це повідомляє Украерорух на своїй сторінці в фейсбуці.
Авіатрафік в українському небі відновився на половину докризового рівня
Страхування від COVID-19. Виплата в 50000 гривень
Ситуація в Україні
Якщо порівнювати з квітнем 2020 року, приріст рейсів склав 476,4%, проте в минулому році саме в цей період Україна перебувала в стані суворого карантину. Тому порівняння не зовсім коректно.
Цього року українські авіакомпанії в квітні виконали 5062 польоти (на 40,8% менше порівняно з квітнем докризового 2019 року), іноземні авіакомпанії - 8599 польотів (на 44,9% менше).
Авіакомпанії виконали:
- внутрішніх рейсів — 1945 (-24,6%);
- міжнародних рейсів — 6875 (-46,1%);
- транзитних рейсів — 4841 (-45%).
Ситуація в Європі
За даними Євроконтролю, обсяги перевезень порівняно з 2019 роком знизилися у всіх сегментах європейського авіаційного ринку, крім вантажних перевезень. Найбільше польоти скоротили лоукост-компанії, зменшилася кількість регулярних і чартерних рейсів, а також бізнес-авіації.
У березні 2021 року в повітряному просторі, за який відповідає Україна, було виконано 12 160 рейсів. Тобто з початком літньої навігації приріст авіатрафіку в квітні порівняно з березнем становить 12,3% (на 1,5 тис. рейсів більше).
Читайте також: Український лоукостер Bees Airline отримав дозвіл на польоти в більш ніж 30 європейських країн
Керівник Украероруху Андрій Ярмак зазначив, що в Україні динаміка відновлення польотів краща, ніж у середньому по країнах Євроконтролю.
«Ми, як і вся авіаційна галузь, чекаємо введення паспорта вакцинації, поступової лібералізації карантину у всьому світі і активного сезону літніх відпусток», — додав він.
Нагадуємо
У лютому Украерорух обслужив 8758 рейсів. З них українські авіакомпанії виконали 2975 рейсів (на 51,7% менше, ніж у лютому минулого року), іноземні - 5783 рейсу (- 58,2%).
Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».
Коментарі - 1