Згідно з опитуванням, проведеним компанією Mastercard, і в наступному році понад 93% споживачів платіжних сервісів стануть здійснювати оплату цифровими платежами, повідомляє PaySpace Magazine з посиланням на nfcw.com.
Понад 90% споживачів віддають перевагу цифровим платежам — дослідження Mastercard
Дані результати засновані на опитуванні, в якому брали участь 15 500 клієнтів Mastercard у 18 країнах світу.
► Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
Тренди дослідження
Майже три чверті респондентів мають намір серйозно розглянути можливість переходу на використання різних цифрових способів оплати, включаючи безконтактні платежі, платежі з використанням QR-коду або біометричних даних, а також трансакції з криптовалютою.
Індекс нових платежів карткової мережі визначає безконтактні технології як «цифровий каталізатор» для дослідження нових способів оплати під час пандемії сovid-19. Він також показує, що «більш ніж на 100 ринках безконтактні трансакції зросли як мінімум на 50%».
Загальне збільшення числа трансакцій, виконаних за допомогою безконтактних сервісів оплати, тільки за перший квартал 2021 року зросли на 1 млрд порівняно з тим самим періодом 2020 року.
Проведене опитування також з'ясувало, що:
- 63% респондентів останнім часом хоча б один раз використовували новий для себе спосіб оплати;
- 71% опитаних мають намір зменшувати використання готівки в майбутньому;
- 53% згодні з тим, що біометрична система оплати безпечна, при цьому 60% заявили, що між PIN-кодом і біометрією, ймовірніше, виберуть останню;
- більшість респондентів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні вважають, що для особистих платежів QR-коди чистіше (76%) і зручніше (71%), ніж готівка;
- 66% респондентів у Латинській Америці і Карибському басейні і 63% на Близькому Сході і в Африці планують використовувати платіжні технології, такі як QR-коди, у 2022 році;
- 40% говорять, що планують використовувати криптовалюту в наступному році.
Майже вісім з 10 респондентів (79%) згодні з тим, що вони вважають за краще робити покупки в магазинах, які мають як фізичну, так і онлайн-присутність, а 68% відзначили, що з великим інтересом роблять покупки в магазинах, що пропонують нові методи оплати.
Читайте також: Банки ЄС хочуть створити конкурента платіжним гігантам Visa і MasterCard
«Заглядаючи в майбутнє, можна з упевненістю сказати, що цифрові валюти, біометрія, безконтактні сервіси і QR-коди набуватимуть дедалі більшої популярності, оскільки люди цінують зручність їх використання, а потреба в готівці знижується», — йдеться в дослідженні Mastercard.
Коментарі - 1