Мінфін - Курси валют України

Встановити
8 травня 2021, 16:10

Українці змінюють споживчі переваги. Фаворити — побутова хімія та господарський інвентар

У 2021 році українці хочуть більшого комфорту у своїх помешканнях і змінюють свої споживчі переваги. Про це йдеться в аналітиці OLX.

У 2021 році українці хочуть більшого комфорту у своїх помешканнях і змінюють свої споживчі переваги.
Фото: ais.by

Фаворити українців

У березні 2020 року споживчими фаворитами українців стали побутова хімія та господарський інвентар.

► Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Під час суворих обмежень порядок у домі опинився також у пріоритеті — тому з початком карантину популярність цієї категорії зросла на 356%.

Весняне генеральне прибирання 2021-го теж здалося гарною ідеєю — тому наприкінці першого місяця сезону проти його початку можна було помітити приріст обсягом у 9% зацікавлених.

Читайте також: Індекс споживчих настроїв в березні. Українці почали економити на великих покупках

Під час локдауну також зріс інтерес до категорії «Краса і здоров’я». За місяць стало на 100% більше.

Зацікавлених у продуктах онлайн вже менше — +17% у березні.

Торік у фаворити вийшли індивідуальні засоби пересування. Так, кількість зацікавлених у купівлі велосипеда за березень 2020-го зросла на 70%, а бажаючих придбати собі мотоцикл стало більше на 33%.

У 2021 році можна спостерігати схожі настрої — +55% покупців у категорії «Вело», і +22% у «Мото».

Популярною наприкінці березня — початку квітня 2021-го стала кліматична техніка. Зацікавлених вибрати собі ідеальний кондиціонер збільшилось на 650%, кількість оголошень — на 167%.

Читайте також:Під час локдауну українці у 1,5 раза частіше купують онлайн

У березні 2021 року українці стали підбирати собі роликові ковзани на 104% частіше. Пропозицій теж додалося — на 73%.

З настанням першого весняного тепла люди стали цікавитися товарами для туризму на 100% частіше.

Послуги в категорії «реклама», «поліграфія», «маркетинг» та «інтернет» стали користуватися більшою популярністю на 85%, а пропозицій додалося на 43%.

У список найпопулярніших категорій потрапили перевезення та оренда транспорту. Ними стали цікавитися на 84% частіше. Більше стали цікавитися українці й товарами для ремонту — на 82%.

Нагадаємо

У березні Індекс споживчих настроїв українців знизився на 1,3 до 67,8 пункту. Незначне скорочення індикатора пов'язане зі зниженням індексу доцільності великих покупок.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися