У 2021 році українці хочуть більшого комфорту у своїх помешканнях і змінюють свої споживчі переваги. Про це йдеться в аналітиці OLX.
Українці змінюють споживчі переваги. Фаворити — побутова хімія та господарський інвентар
Фаворити українців
У березні 2020 року споживчими фаворитами українців стали побутова хімія та господарський інвентар.
► Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Під час суворих обмежень порядок у домі опинився також у пріоритеті — тому з початком карантину популярність цієї категорії зросла на 356%.
Весняне генеральне прибирання 2021-го теж здалося гарною ідеєю — тому наприкінці першого місяця сезону проти його початку можна було помітити приріст обсягом у 9% зацікавлених.
Читайте також: Індекс споживчих настроїв в березні. Українці почали економити на великих покупках
Під час локдауну також зріс інтерес до категорії «Краса і здоров’я». За місяць стало на 100% більше.
Зацікавлених у продуктах онлайн вже менше — +17% у березні.
Торік у фаворити вийшли індивідуальні засоби пересування. Так, кількість зацікавлених у купівлі велосипеда за березень 2020-го зросла на 70%, а бажаючих придбати собі мотоцикл стало більше на 33%.
У 2021 році можна спостерігати схожі настрої — +55% покупців у категорії «Вело», і +22% у «Мото».
Популярною наприкінці березня — початку квітня 2021-го стала кліматична техніка. Зацікавлених вибрати собі ідеальний кондиціонер збільшилось на 650%, кількість оголошень — на 167%.
Читайте також:Під час локдауну українці у 1,5 раза частіше купують онлайн
У березні 2021 року українці стали підбирати собі роликові ковзани на 104% частіше. Пропозицій теж додалося — на 73%.
З настанням першого весняного тепла люди стали цікавитися товарами для туризму на 100% частіше.
Послуги в категорії «реклама», «поліграфія», «маркетинг» та «інтернет» стали користуватися більшою популярністю на 85%, а пропозицій додалося на 43%.
У список найпопулярніших категорій потрапили перевезення та оренда транспорту. Ними стали цікавитися на 84% частіше. Більше стали цікавитися українці й товарами для ремонту — на 82%.
Нагадаємо
У березні Індекс споживчих настроїв українців знизився на 1,3 до 67,8 пункту. Незначне скорочення індикатора пов'язане зі зниженням індексу доцільності великих покупок.
Коментарі