У співпраці з Асоціацією ЄМА Forward Bank, одним із перших банків в Україні, запровадив сервіс Mobile Check.
Forward Bank впроваджує нову функцію Mobile Check від Асоціації ЄMA
Відтепер користувачі інтернет та мобільного банку Forward Online мають додатковий рівень захисту своїх рахунків від шахрайських дій зловмисників.
Mobile Check — це наразі єдиний універсальний спосіб перевірки статусу заміни SIM-картки перед виконанням високо ризикових операцій — таких, що потребують додаткової перевірки, пов'язаних з використанням фінансового номера клієнта. Новий сервіс дозволяє банку за долі секунди здійснювати перевірки одразу в трьох найбільших мобільних операторів Life, Kyivstar та Vodafone.
Шахрайство з дистанційним викраденням SIM-карти, або SIM Swapping — це несанкціонований власником номера перевипуск SIM-карти, метою якого є отримання кодів для відновлення доступів до банківських, поштових сервісів, месенджерів клієнтів тощо.
Forward Online використовує API-інтерфейс, який передбачає інтеграцію з системами банку саме для автоматизованої перевірки статусу SIM-картки перед високо ризиковими операціями за рахунком клієнта, наприклад, при відновленні доступу, при ідентифікації клієнтів у контакт-центрі, при збільшенні лімітів тощо. У разі підтвердження сервісом заміни SIM-карти — можливість надання дистанційної послуги буде заблокована.
«Сервіс Mobile Check запрацював в Україні лише в січні 2021 року, а вже в квітні ми запустили його у Forward Bank. До речі, ми використовуємо більш прогресивний API-інтерфейс, який виключає людський фактор, а значить можливість зробити помилку під час перевірки. Тож, тепер клієнти Forward Bank отримали додатковий рівень захисту рахунків у поєднанні зі зручним дистанційним сервісом», — коментує Андрій Прусов, заступник голови правління банку.
Коментарі