Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 квітня 2021, 15:04

Найбільші перевізники пояснили, чому в Києві злетіли ціни на таксі

Найбільші перевізники (Uklon, Uber і Bolt) розповіли, з чим пов'язані захмарні ціни на поїздки. Про це пише Дело.

Найбільші перевізники (Uklon, Uber і Bolt) розповіли, з чим пов'язані захмарні ціни на поїздки.
Фото: cfts.org.ua

Що кажуть в Uklon

«Сервіс онлайн-замовлення авто Uklon не піднімає і не регулює тарифи штучно або вручну. Система ціноутворення в нашому додатку автоматизована і залежить від попиту, кількості вільних машин і інших зовнішніх факторів, таких як погода, наприклад», — заявили в Uklon.

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини

Там додали, що в конкретному випадку на попит вплинув локдаун і особливий режим роботи громадського транспорту, проте повідомили, що в непікові години тарифи прогнозуються на звичному рівні.

Представники сервісу порекомендували залишатися вдома або ж планувати свої поїздки не в годину пік, зазначивши, що в додатку є можливість скористатися бігунком зниження ціни, але тоді тривалість очікування автомобіля може зрости.

На питання про те, у скільки разів на даний момент виріс попит в порівнянні з іншими періодами, в службі відповіли, що про це говорити не зовсім коректно.

«Статистика різна у всіх районах і навіть в одному районі, але за іншим маршрутом може відрізнятися», — пояснили у перевізника.

Читайте також: Жорсткий локдаун. Київ закриває всі школи, дитячі сади і зупиняє транспорт

Також в службі прокоментували ймовірність збільшення штату водіїв заради задоволення високого попиту.

«Ми завжди відкриті до нових драйверів. Але варто також враховувати, що збільшення кількості машин на дорогах в годину пік також призведе до підвищення тарифів. Нам здається, що головним фактором, на який зараз всім варто орієнтуватися, це донести до людей, як важливо дотримуватися карантину», — сказали в Uklon.

Що кажуть в Uber

«Ціни і час очікування завжди залежали від багатьох факторів, включаючи кількість доступних водіїв, поточні замовлення, відстань, а також час дня і ночі», — повідомили представники сервісу.

Також там додали, що «користувачі завжди можуть покладатися на прозору, надійну і заздалегідь відому інформацію за цінами і орієнтовний час очікування навіть перед тим, як замовити поїздку в додатку».

Пояснення Bolt

Керівник напрямку райд-хейлінгу компанії Bolt в Україні Сергій Павлик також говорить, що їх базовий тариф залишився незмінним. При цьому фінальна ціна змінюється через різні фактори. Зокрема, через той же попит. Вся справа в динамічній системі ціноутворення: формула остаточної ціни складається з базового тарифу («подача»), ціни за відстань, ціни за час у дорозі і коефіцієнта.

«У певну локацію відразу десять пасажирів намагаються викликати авто. Водіїв в цьому районі всього п'ять. У такому випадку ціна на поїздку може підвищитися. Це підштовхне інших водіїв виїхати в район, де спостерігається підвищений попит, навіть якщо їм для цього доведеться витратити час і паливо. Пізніше, коли баланс попиту і пропозиції стабілізується, ціна автоматично знизиться. Зараз ми прийняли рішення в ручному режимі регулювати ціну і в разі різкого підвищення вартості поїздки в години пікового навантаження на сервіс, знижувати її примусово», — зазначає Павлик.

Втім, Bolt також закликає користувачів по можливості залишатися вдома. У разі невідкладних поїздок, в компанії пропонують не викликати авто в години пік, коли попит максимальний. Наприклад, перенести поїздку на пізніший час.

Передісторія

Раніше «Мінфін» писав, що в Києві вранці 5 квітня, в перший день заборони на проїзд в громадському транспорті без спецперепусток, значно зросли ціни на послуги служб таксі і водіїв. Карта пробок станом на 9 ранку показувала 8−9 бальні пробки на найважливіших дорогах.

Ціни на таксі у популярних сервісів Uklon і Uber виросли мінімум втричі. Поїздка по маршруту, який зазвичай обходився в 100−150 гривень, коштувала від 350 до 430 гривень.

З 20 березня в Києві почав діяти жорсткий карантин. Закрилися культурні установи і більшість магазинів, скасовуються масові заходи, кафе і ресторани можуть працювати тільки на винос.

Коментарі - 16

+
+24
Agosto
Agosto
6 квітня 2021, 15:15
#
Ну, а что они должны были ответить, «Не устраивает — идите пешком, ахаха»? Невидимая рука рынка она такая… АМКУ привет.
+
0
ITshnik99
ITshnik99
6 квітня 2021, 16:08
#
Свободный рынок всегда все решает)) амку да и все остальные тоже в рынке)) капитализм — это счастье))
+
+59
bonv
bonv
6 квітня 2021, 17:08
#
За последнее время глобальные проблемы усложнились настолько, что за их решение не берутся даже таксисты:)).
+
+30
bonv
bonv
6 квітня 2021, 16:56
#
Положительные эмоции возникают, только если на всё положить — власть.
+
0
Антон Куминов
Антон Куминов
6 квітня 2021, 16:05
#
СМИ раздули до невероятных масштабов вполне логичное повеление сервисов — их ответ вполне логичен и правдив.
Центральный вокзал → метро Нивки:
— вчера в 19:30 110 грн
— сегодня в 14:30 80 грн
В час пик, при 10-ти баллах будет х2-х3. Как и было ранее, не вижу проблем. Меньше нужно подходить к хапугам у дорог, пользуйтесь приложениями или короткими номерами проверенных сервисов.
+
+29
bonv
bonv
6 квітня 2021, 17:10
#
Сбылась мечта — съездил на такси до булочной?:)
+
+44
bonv
bonv
6 квітня 2021, 16:27
#
Немає на вас антимонопольного комітету! Бардак при нелохах з непрофанами.
+
0
Chu123
Chu123
6 квітня 2021, 17:08
#
Хоть кто-то ещё кроме биткоиноверов сделает х2×3 в это непростое время
+
+29
bonv
bonv
6 квітня 2021, 17:09
#
— Таксист — это не только профессия, но и смысл бытия.
—  И в чем он заключается?
—  Ругать власть, учить всех жизни и быть при этом неудачником.
+
+29
bonv
bonv
6 квітня 2021, 17:09
#
Власти: мы вводим выделенные полосы для общественного транспорта
Таксисты: Ну мы же общественный транспорт
Власти: на время карантина мы останавливаем общественный транспорт
Таксисты: Ну мы же не общественный транспорт
+
+44
Alex Noner
Alex Noner
6 квітня 2021, 17:15
#
Если такси дорого -- сидите дома или идите пешком, зачем раздувать проблему на ровном месте? Чтобы сервис мог обработать все заказы спрос нужно урезать при помощи цен
+
0
Invul
Invul
6 квітня 2021, 17:52
#
Так так так. Тоесть сначала мы *** вариантом закрываем город, не успевая раздать ни пропуска, ни отработать это, ни спрогнозировать реальный трафик в городе, а теперь обвиняем такси что дорого. Ну логично же, конечно. Никто не мог подумать что если все без личного авто резко ломанутся в такси то цены повысятся. Разбаловали всех копеечным такси, толи дело раньше — не знаешь где и как тебя обманет гражданин с «шашечками».
Альтернатив хватает:
Каршеринг
Договариваться с коллегами по работе
Профильные чаты с помощью по подвозу
Уговаривать начальство таки переходить на удаленку или оплачивать такси по тарифу приложения
+
+29
bonv
bonv
6 квітня 2021, 18:07
#
— Зина, в магазины можно больше не ходить.
— Я так и знала, из-за коронавируса продукты закончились?
— Нет, у нас работа и деньги кончились.
+
+23
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
6 квітня 2021, 18:16
#
Для справки — в 2012 году при «злочинной владе» было выделено 170 площадок под парковку и было установлено 40 терминалов оплаты парковки, в 2013 году на всех местах паркования были установлены паркоматы. Прошло 7 лет самой «народной власти» в Киеве не работает ни один паркомат, а центр города превратился в большую платную стоянку на которой работают «парни в жилетах» и просто стригут не учтенные деньги! Вопрос — кто это крышует и куда уходят эти деньги? За семь лет в Киеве построен только один паркинг (на Зоологической" и то за деньги застройщика «модного квартала». Посмотрите на застройку центра -яркий пример дом 2016 года на Драгомирова 2 «а «заезд прямо со стороны больницы, днем проехать не возможно. Дороги (основные) после зимы убиты — Известный «Индустриальные мост и вся Борщаговска убита и ни кто не ремонтирует (правда возятся с мостом) После морозов вся брусчатка «поднялась» ехать не возможна! В городе ни кто не занимается инфраструктурой, все заняты стрижкой бабла. поэтому реакция таксистов -логичный ответ чиновникам на убитую всю инфраструктуру. И карантин тут не причем. В свое далекое «злочине» время существовали определенные нормы и застройки и дорожного строительства -основное требование — учитывать беспрепятственное движение спец техники (для самопровозглашенных экспертов _ спец техника это не американский «биток» на модных региональных номерах и не модное БМВ это, оказывается пожарные машины и т п!
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
6 квітня 2021, 18:21
#
И вот, не дай Бог что-то случится и надо будет «маршем» перевезти военную технику с правого на левый берег через Киев (а другого варианта и нет) и что сколько будут ехать тот же тягач и тащить на лафете тот же танк? Так что еще раз — основная проблема всей страны — НИ ОДИН ЧИНОВНИК НИ ЗА ЧТО И НЕ ЧЕМ НЕ ОТВЕЧАЕТ! Все «стригут бабло»!
+
+29
bonv
bonv
6 квітня 2021, 22:18
#
Антимонопольний комітет перевірить різке підвищення цін на таксі у Києві.
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/transport/taksi-u-kiyevi-antimonopolniy-komitet-perevirit-pidvishchennya-cin-pid-chas-lokdaunu-novini-kiyeva-11379202.html
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися