ПроКредит Банк запрошує всіх скористатися банківськими послугами у нових сучасних зонах самообслуговування з 10.00 до 22.00 протягом 7 днів на тиждень у ТРЦ. м. Київ: Blockbustermall, Skymall, Aladdin, Retroville.
ПроКредит Банк відкрив інноваційні зони самообслуговування у торгових центрах столиці
В зонах самообслуговування ПроКредит Банку клієнт зможе скористатися наступними послугами:
- Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування (з 11.00 до 19.00).
- Отримати банківську платіжну картку або довідку.
- Поповнити рахунки клієнтів ПроКредит Банку в національній та іноземній валюті.
- Отримати готівку в національній валюті.
На відміну від традиційних банківських відділень, тут немає персоналу. Однак у поточних та потенційних клієнтів є можливість поспілкуватися з консультантами у режимі реального часу за допомогою відео зв’язку з 11:00 до 19:00.
Всі інші послуги (здійснення переказів, обмін валюти, відкриття депозитних рахунків, блокування картки, зміна лімітів та ін.) клієнт може здійснити/отримати 24/7 за допомогою мобільного додатку.
Впровадження інновацій та сучасних технологій є невід'ємною частиною бізнес-моделі ПроКредит Банку, українського підрозділу міжнародної банківської групи ПроКредит. Банк інтенсивно імплементує програми діджиталізації та постійно вдосконалює платформу інтернет-банкінгу, враховуючи потреби бізнесу та приватних осіб.
В реалізації проєкту зі сторони технологічних рішень ПроКредит Банк співпрацював з компанією Реноме-Смарт. Компанія — Інтегратор рішень для фінансового та банківського сектору з 30-тирічним досвідом роботи.
ПроКредит Банк продовжує розвиватись і рости у всіх сферах бізнесу, на яких сфокусовані та заохочує своїх клієнтів до переходу на цифрові технології.
Коментарі