ПУМБ відшкодує кошти клієнтам, які постраждали від шахрайства у період з 5 лютого по 10 березня 2021року. Про це йдеться у повідомленні банку.
ПУМБ обіцяє відшкодувати кошти клієнтам, які постраждали від шахраїв
Що відомо
ПУМБ провів розслідування за заявами щодо несанкціонованого списання коштів з рахунків клієнтів банка і в усіх випадках, які підпадають під ознаки операцій, за якими ПУМБ проводить компенсації, будуть здійснені виплати.
Наразі правоохоронні органи мають встановити винних осіб, які мають відшкодувати ПУМБ понесені збитки.
Заходи безпеки
Програмні комплекси ПУМБ передбачають найвищий рівень захисту даних і рахунків та будь-які витоки даних з програмних комплексів ПУМБ виключені.
Додатково ПУМБ впроваджено ще один контроль проведення платежів для попередження в майбутньому подібних випадків.
Читайте також: Доки ти спав: шахраї крадуть гроші з карток ПУМБу
Поради банку
-
Періодично змінювати пароль для входу у додаток «ПУМБ Online».
-
Не використовувати паролі, які вводились на будь-яких інших сайтах.
-
Встановлювати окремі паролі у мобільному додатку кожного банку, де клієнти обслуговуються.
-
Прив’язати мобільний номер до паспорту, встановити денні ліміти в інтернет-банкінгу.
Передісторія
Раніше «Мінфін» писав, що клієнти банку ПУМБ масово скаржилися, що шахраї безкарно виводять гроші з їх карток без будь-яких підтверджень і паролів. За перші два тижні березня тільки ті користувачі, які залишили відгуки на сайті, втратили близько 130 тис. грн.
Читачі «Мінфіну» пишуть, що в нічний час доби з їх карток зникають великі суми грошей. Історія почалася ще в лютому, але масово випадки стали виникати в березні. Тільки за 2 тижні поточного місяця ми нарахували більше десятка подібних історій.
Шановні читачі! Якщо ви потрапили в неприємну ситуацію, яка виникла з ПУМБом, і банк поверне вам втрачені кошти, просимо вас поділитися інформацією у наших відгуках!
Коментарі