Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nameL 11 декабря 2023, 17:11
Отделение по адресу: Винница, ул. Николая Оводова, 38
Вже неодноразово проблеми із зарахуванням коштів. Під час війни це знущання з людей ‼️😡
1) Вперше мені не було зараховано кошти за оплату комунальних послуг. Відповідно заборгованість і 14 днів «біганини» щоб зняли борг
2). Через цей банк поповнили мобільний і до вечора виясняли чому оператор не отримав кошти.
3) Знову не зараховані кошти, цього разу Інтернет провайдеру. Вже добу чекаю‼️
Скільки ви можете знущатися з людей під час війни? Ваші аргументи що кошти надходять протягом 3-х днів смішні, оскільки в інших банках протягом 20 хв.є зарахуванням. Я є клієнтом декількох банків, тому знаю що там проблем немає.
Чому під час війни ви як інші банки не робите все можливо аби людина мала зв’язок і не мала проблем?
Чому у вас не компетентні оператори?😡 Один говорить одне, інший його слова заперечує!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alyo 10 декабря 2023, 13:07
Як таз виходить, що в цьому банку самі шахраї?
Будьте обережні! Власники цієї картки взламують аккаунт і під виглядом ваших друзів просять скинути грошей!

5355086022335805 — ШАХРАЇ!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 декабря 2023, 13:22
Вітаємо!

Дана картка відсутня у нашій системі і не була випущена нашим банком. Просимо перевірити коректність номеру картки. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, радимо Вам звернутися до банку-відправника коштів для фіксації випадку шахрайства та написати заяву на сайті Кіберполіції.
YuriiRit 8 декабря 2023, 11:34
Отделение по адресу: Киев, ул. Н. Лаврухина, 4
Доброго дня
Шановне керівництво Міністерства Фінансів України та Правління банку ПУМБ!
Я досить довгий час являють клієнтом банку, активно користуюсь багатьма продуктами, маю хорошу платіжку дисципліну та репутації серед клієнтів. За весь час роботи з банком в мене вперше виникла проблема катастрофічного масштабу, прошу допомогти в її вирішенні врегулюванні у вас.
Я маю кредитну карту з лімітом 47 тис.грн іноді користуюсь при потребі але все вчасно сплачую. Станом на 05.12.2023 року по карті був доступний ліміт 47 тис.грн абсолютно без заборгованості по ній. В цей день зранку коли я відпочивав із 5:57 до 6:01 були здійснені 4 успішних транзакції на списання коштів в іноземній валюті по курсу 0,25 грн, за послуги Пасажирських залізничних перевезень від продавців SUICA MOBILE PAYMENT SIBUYAKU JP, а також PASMO TOKIO JP на загальну суму 12 216 грн 87 коп. помітив я це пізніше так як PUSH повідомлення приходять та зникають. Після цього заблокував можливість розрахунків в інтернеті та карту. Дані про карту 3 — м особам не розголошував! ШАХРАЇ МЕНЕ ОБІКРАЛИ!
Я звернувся до банку заповнив необхідну форму в онлайні для розслідування даних операцій, прибув до відділення ПУМБ в ТРЦ Район додатково проговорив ситуацію менеджеру надав всю необхідну інформацію довідки про подання заяви в поліцію, в поліції написав заяву на розслідування правоохоронними органами я так розумію КІБЕР ПОЛІЦІЄЮ все детально описав та надав. В банку мені повідомили що розгляд заяви по формі до 45 днів, а в поліції до 30 днів! Зі свого боку зробив все що міг та зараз чекаю рішення. Чекаю але борг висить на кредитному рахунку і можливо на нього нарахуються %. Я ніколи в житті не потрапляв в подібні ситуації, я прошу вас про допомогу проконтролюйте даний процес з боку банку та допоможіть в його вирішенні. Я готовий надати всю необхідну додаткову інформацію тільки би вирішилась проблема. Я не планую виплачувати цей борг так як ці гроші в мене вкрали, якщо питання не вирішиться я буду підіймати його на найвищі рівні, До Національного Банку України, Прем'єра Міністрів, а до Президента України. Банк та Правоохоронні органи мають розслідувати та вирішити дану ситуацію, а не почепити цей борг на людину яка його не брала!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 декабря 2023, 11:56
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви постраждали від шахрайських дій. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для розслідування зазначених списань. Після завершення вичерпної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
vesontrax 8 декабря 2023, 1:24
Отделение по адресу: Днепр, ул. Привокзальная, 4
Пользовался услугами банка почти 7 лет (зарплата, международные переводы, снятие валюты и просто обычная оплата как в интернете так и просто в магазинах), все в принципе было неплохо (иногда тупящее приложение и постоянные очереди в банки не в счет).В общем 1 числа получил сообщение в вайбере что мой счет ограничен по причине подозритльных действий, начинаю звонить в службу поддержки и тут мне отвечают что я не могу им позвонить со своего финансового номера, ок набираю с другого номера-спустя минут 15 общения с 3 специалистами обрисовываю свою ситуацию, мне выдают что меня пытались взломать и вводили неверную пару логин и пароль, пригласили в отделение в понедельник.Причем за 10 минут до бана мне пришло 2 гривны на счет с пополнения Монобанка.
В первый рабочий день недели посещаю отделение ПУМБа, специалист внимательно меня выслушала и выдает что по сообщению их службы безопасности, меня не взламывали, а на меня кинули жалобу, что я мошенник или еще что-то:)На вопрос кто мне прислал 2 гривны ответ убил-мы не видим кто это вам прислал.Просят предоставить информацию о входящих переводах 1 числа (у меня было 3 ввода на общую сумму 50к гривен, и покупка валюты на месячный лимит, переводы были от моих хороших знакомых)я пишу объяснительную, в которой предоставляю квитанцию к каждому переводу с ФИО и данными отправителя (пришлось попросить каждого присласть мне квитанцию во время посещения банка).Спустя минут 20 ожидания мне отвечает служба безопасности, что увы с вами принято разовать деловые отношения.
В общем в течении 3 дней я все-таки смог забрать все свои сбережения и накопления по картам и попрощаться.Вопросов к работникам никах нет, в процессе ожидания предлагали даже кофе:), все отлично, приветливые хорошие люди, но увы в общей сложности не рекомендую на данный момент.В условиях развития банковской системы в стране не вижу смысла цепляться за данный банк.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 декабря 2023, 10:13
Вітаємо!

Щиро жалкуємо, що ця ситуація створила для Вас незручності та негативно вплинула на Ваше враження про співпрацю з банком. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому передали Ваше звернення в роботу профільного відділу. Це дозволить врахувати Ваш досвід для покращення наших процесів.
Полезный комментарий
PUMB 11 декабря 2023, 15:08
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Motylop 7 декабря 2023, 8:03
Расстроена данным банком!!! снимала деньги в банкомате 4200 грн и с карты они списались, а на руки не получила!!! ответов внятных нет по этому поводу, денег до сих не вернули, а они очень нужны!!(
Почему ждать 90 дней??? а жить за что эти 90 дней?!
ПУМБ
Ответ банка
7 декабря 2023, 13:33
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
valeriya1301 6 декабря 2023, 14:19
Банк мошенник, захожу в приложение чтобы перевести деньги, пишет недостаточно средств, хотя деньги на счету есть. Позвонила на горячую линию, ответ вам надо пройти идентификацию обратитесь в банк. Какая еще идентификация? Где это указано? В приложении никаких уведомлений не было
ПУМБ
Ответ банка
6 декабря 2023, 16:05
Вітаємо!

Так як Ваша реєстрація відбувалась у застосунку ПУМБ Online за допомогою BankID, то згідно вимог Національного банку України, така ідентифікація не є повноцінною та не надає банку достатньо інформації, тому рахунки мають обмеження щодо лімити на внесення коштів на рахунок. Саме тому, Ваші рахунки були заблоковані у зв'язку з перелімітом. Для розблокування рахунків необхідно пройти переідентифікацію у відділенні нашого банку ПУМБ.

На жаль, на сьогодні, провести переідентифікацію дистанційно(за паспортом книжкою) немає можливості.

Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Проблема решена
bvy 5 декабря 2023, 11:06
Вирішив спробувати налаштувати родинний зв’язок у додатку для переказу валюти між батьками та собою. Додаток пропонує вказати фінансовий номер члена родини та зробити фото свідоцтва про народження. Все робиться надзвичайно легко. Через декілька днів у додаток мені та моєму батьку прийшло повідомлення, що родинний зв’язок підверджено. Далі почалися проблеми. Дуже дивно, що переказати кошти може лише та особа, що ініціювала процес вставнолення рідства, тобто я можу переказати кошти батьку, а він мені ні. У підтримці сказали, що якщо батько хоче переказати кошти мені, то потрібно йому також ініціювати процес встановлення родинних відносин. При цьому йому потрібно зробити фото мого свідоцтва про нарождення!!! додати файл зображення не можливо. На запит як йому це зробити, кажуть передайте оригінали свідоцтва про народження батьку, щоб він їх сфотографував через додаток. Навіщо підтверджувати родинний зв’язок з обох сторін, якщо він вже підтверджений? Як можна вирішити цю проблему? Документи передати фізично неможливо
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 5 декабря 2023, 15:40
Вітаємо!

Нам прикро, що сталася дана ситуація. Хочемо зазначити, що при встановленні родинного зв'язку немає потреби іншому родичу надавати документи, щоб зробити переказ у валюті. Ми бажаємо перевірити коректність консультації нашими фахівцями та після перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
somemnfnlogin12 4 декабря 2023, 14:30
Активировал категорию кешбека на магазин Maudau в этом месяце.
Ранее оплачивал покупки с Пумба — всё было ок.

В этом месяце оплатил две покупки по 800 грн — ни за одну не получил кешбек.
В поддержке, как обычно, ничего не знают и маринуют три дня одним и тем же ответом, самой стандартной отпиской по типу: «Передали в соответствующий отдел, ждите»

По факту, просто нарушили условия.
(Нет, мне, конечно, на третье обращение написали, мол «Кешбек может выплачиваться 10 дней», но это такая чушь, боже. В том плане — кто-то когда-нибудь видел, чтобы кешбек выплачивался 10 дней? Если покупка сделана и соблюдены условия — деньги зачисляются. Всё)

Учитывая, какой банк колхозный и как любят в поддержке уже даже после того, как с ними попрощаешься, начать навязывать тебе миллиард ненужного тебе мусора, не удивлюсь, если это просто мошенничество
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 декабря 2023, 15:09
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та розібратися у ситуації детальніше. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
somemnfnlogin12 7 декабря 2023, 18:53
Проблема решена. Кешбек таки зачислили. Спустя четыре дня.
2XL 3 декабря 2023, 18:14
Зразу скажу що не рекомендую нікому користуватися цією послугою саме від банку ПУМБ, бо її оформлення — це якийсь сюр.
На сайті від банку пропонувалось оплата пральної машини 20 частинами частинами, але вже в магазині виявилось що частин лише 15. Не дуже приємний початок…
Я є активним користувачем банківських послуг зокрема оплати частинами. В Приватбанку зараз ліміт на розстрочки закінчився, а-банк проявив малодушність та забрав ліміт після двох оформлених розстрочок, monobank пропонував розділити купівлю лише на 10 частин.
Тому я вирішив погодитися на 15 від пумбу. Трохи здивував початок коли співробітник почав запитувати прізвище ім'я по батькові дату народження ідентифікаційний код, а не лише номер телефону.
Я вже давно є діючий клієнт цього банку, маю кредитну картку з пристольним лімітом який майже весь не витрачений, якого вистачило б на 8 таких правильних машин.
Але банк запросив в мене документи через дію, затверджені дія підписом. Зробив запрос кредитної історії. Під кінець повністю мене приголомшив, приславши величезну анкету. Де треба було вносити дані починаючи з місця роботи і закінчуючи прізвищами співробітників місцевого ЖРЕО))
Доречно буде додати, банк має всі ці відомості про мене. Окрім кредитної карти я користуюсь дебютними картами та депозитами в цьому банку.
На цьому місці оформлення я відмовився далі приймати участь в цьому безглузді та попросив замінити кредитуючий банк на інший. Отримав одне єдине повідомлення в додаток, підтвердив його та отримав фіскальний чек.
Таким чином аби не мої експерименти з банком ПУМБ я б провів в магазині всього одну хвилину замість 20.

До цього моменту в мене не було претензій до банку. Стабільно працює додаток, надаються банківські послуги.
Зауваження викликає лише гаряча лінія, останнім часом демонструюча крайній низький рівень знань операторів.

Сподіваюсь що все ж таки банк зрозуміє, що в даному вигляді ця фінансова послуга неконкурентна та розробить спрощений механізм оформлення.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 декабря 2023, 19:28
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуації викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі та зафіксувати Ваше звернення щодо спрощення процедури оформлення послуги «Оплата частинами».
Полезный комментарий
PUMB 8 декабря 2023, 16:45
Вітаємо! Відповіли Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
dianatkachuk12 1 декабря 2023, 17:24
Добрий вечір.
Щойно відкрила кредитну карту. Чому на карті вказано рядок «використано» і після цього величезна сума? Я ще нічого не використовувала, лише відкрила карту.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 декабря 2023, 17:44
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації детальніше.
sasha1312 1 декабря 2023, 13:07
заблокировали карту и говорят обратится в отделение с паспортом, я в данный момент нахожусь за границей, вопрос — как?
ПУМБ
Ответ банка
1 декабря 2023, 13:21
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 4 декабря 2023, 15:56
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Torpid 30 ноября 2023, 19:45
Я являлся клиентом банка ПУМБ меньше двух недель. По началу я был доволен услугами банка, но недавно со мной произошел инцидент, который полностью изменил мое мнение о ПУМБ.
Сегодня я хотел оплатить покупку в онлайн магазине, захожу в приложение и вижу -777 миллионов, начинаю гуглить и понимаю, что счет мне заблокировали. Я сразу же написал в поддержку банка, там ничего не сообщили о причинах.
Я точно знаю, что причин для блокировки нет, на карте около десятка транзакций, 3 оплаты в онлайн магазине (суммы до 5 долларов), пара покупок оффлайн, 3−4 пополнения с моей карты монобанка. Дня 4 по счетам вообще не было движений. Регистрацию проходил через bankid.
Я не мог поверить, что банк может так поступить со своим клиентом. Абсолютно нулевая работа техподдержки. У меня есть счета в привате, абанке и моно никогда ничего подобного не было. Хотя сумма остатка небольшая, все же очень не приятно. Не знаю когда я попаду в отделение банка.
Я рекомендую всем потенциальным клиентам банка ПУМБ очень внимательно подумать, прежде чем открывать счет в этом банке.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2023, 22:55
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам з'ясувати причини блокування та надати Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Teide 30 ноября 2023, 17:17
Для того, щоб поповнити власну картку в банкоматі, потрібно вводити спочатку номер телефону, потім код з смс, потім номер картки. Це дуже незручно!
Зручно вставити картку в банкомат, ввести пін і поповнити її. Якщо потрібно поповнити іншу картку, то тоді вже дійсно потрібно ввести її номер. Саме так працюює поповнення карток в тому ж Приваті.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2023, 18:18
Вітаємо!

Поповнення картки в терміналі самообслуговування вимагає введення її номеру після авторизації за номером телефону.

Шкодуємо, що наш сервіс виявився незручним у користуванні для Вас. Ми зафіксували Ваш відгук для того, щоб врахувати його для покращення роботи наших терміналів в подальшому.
Teide 30 ноября 2023, 16:58
Завжди вважав, що автопролонгація потрібна клієнту, щоб продовжити депозит на первинних умовах. Виявляється, у ПУМБі це так не працює і банк змінює відсотки, що є головною умовою депозиту. Причому ніде в депозитному договорі це не написано. Буду шукати банки, де ми однаково розуміємо умови автопролонгації.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2023, 17:58
Вітаємо!

Автопролонгація депозитного договору відбувається з процентною ставкою, яка діє на момент пролонгації вклада.

При оформленні першого рахунку в банку клієнт підписує заяву про приєднання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО), яке визначає умови співпраці банку та клієнта. Згідно пункту 8.14.1. ДКБО, «процентна ставка на кожний новий строк розміщення Вкладу встановлюється у розмірі, що визначений Банком на дату початку кожного нового строку розміщення Вкладу для вкладів фізичних осіб з аналогічними умовами розміщення».

Ознайомитися з текстом ДКБО можна у будь-якому відділенні ПУМБ та на нашому офіційному сайті pumb.ua («Звернення та безпека» — «Документи» — «Публічна пропозиція АТ „ПУМБ“ на укладання договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб»).
Проблема решена
Vladr 30 ноября 2023, 16:07
28.11.2023 получил в приложении сообщение о блокировке денег в сумме 354 грн. После общения со службой поддержки пришло письмо с требованием закрыть счет.
Сразу же поехал в банк. Сотрудники сказали, что закрыть счет почему-то смогут только после 01 декабря и мне нужно ждать звонка.

Сегодня в приложении приходит сообщение с требованием актуализировать паспортные данные. Задал вопрос по е-мейл по поводу 354 грн. В ответ получил это: «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що для уточнення можливості отримання коштів необхідно звернутись до відділення Банку з оригіналами документів, паспорт та ІПН.»

Так я ж позавчера обращался с документами, они никому нафиг не нужны были и сотрудница сказала, что деньги вернут. А из процитированного выше ответа следует, что деньги могут и не вернуть.

ПУМБ — у вас все настолько плохо, что начали мелочь по карманам тырить и деньги просто так крысить?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2023, 17:35
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
Полезный комментарий
Vladr 4 декабря 2023, 21:42
Вернули деньги :)
VLAD140606 30 ноября 2023, 16:00
Компетентность сотрудников 13 отделения ПУМБ в г. Днепр мягко говоря слабенькая.
1 Клиента, (скажем так в не очень вежливой форме) отказались обслуживать по причине отсутствия вклееной в паспорт фотографии! Совершенно не принимая во внимание тот факт, что клиент имеет Мариупольскую регистрацию! (Ну конечно, кому это интересно)
И то, что существует постановление кабмина 1202 от 21.10.22 вообще никто даже не слышал.
2. Доверенность по которой в текущем году уже осуществлялись в ПУМБ банковские операции и которая уже проверялась юридической службой банка, вдруг оказалась «не правильная»! Ну так решила сотрудник отделения!
3. Высокомерие и не внимательность к клиенту сотрудника отделения с победоносным именем Виктория просто вопиющее!!!
Руководители ПУМБ А-У, что происходит???
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 30 ноября 2023, 17:26
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
11.11.2023 в 9.42 сделала оплату коммунальных услуг через систему Новаком с зарплатной карты банка Пумб. После оплаты никаких транзакций, оплат, покупок не совершала. В 15.57 с моей карты было списано 123.85 долларов, в 16.57- 195.68 долларов.На телефон пришли сообщения, что деньги списываются на покупки в Алиэкспрес. Позвонила на горячую линию банка, карту сразу заблокировали.После этого были еще попытки списания денег,(пришло сообщение на телефон) что отображено в моем личном кабинете. Заявление на возврат денег написала, в полицию тоже обращалась. 20.11.2023 деньги, списаные мошенниками пришли на карту в гривневом эквиваленте, но они заблокированы. 25.11.2023 пришло сообщение на телефон, о списании 123.85 долларов (по курсу 4619,61.гр).На моей зарплатной карте теперь баланс с минусом -4619,61 гр.Куда смотрит служба безопасности банка? Как можно доверять свои деньги банку? Где гарантия, что моя следующая зарплата не будет украдена? Звонила на горячую линию в Пумб, где меня переключали от специалиста к специалисту, в конце концов последний оператор сказала, что Пумб рассмотрел мое заявление и принял решение деньги не возвращать, посоветовала самой разбираться с организацией, куда были списаны деньги. Это вообще нормально? Зачем нужны такие банки?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 27 ноября 2023, 12:02
Вітаємо!

Нам дійсно шкода, що Ви постраждали від такої ситуації. Ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його у роботу відповідального спеціаліста. Після повторної перевірки списань ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком щодо рішення банку.
Полезный комментарий
PUMB 28 ноября 2023, 17:19
Вітаємо!

Ми уважно розглянули Ваше звернення та дізналися, що повторне списання відбулося за ініціативи банку-еквайра, так як він відмінив оскарження списаної суми. З нашої сторони, 27.11.2023р. було продовжено оскарження даної операції. Деталі ми надіслали Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива. Радимо не вводити дані картки на сумнівних сайтах, завжди перевіряти їх надійність та використовувати для інтернет-оплат окрему картку з обмеженими лімітами та сумою, на приклад, віртуальну.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково Вас повідомимо.
Євген Семенівський 26 ноября 2023, 19:21
Заблокировали карты без предупреждения. Мол якобы что-то подозрительно банку. Обратился один раз на гар линию, сказали что пользуйся все хорошо, но с то же время при переводе денег (ой щось пішло не так) позвонил второй раз Отвечают тож самок что все хорошо, походу издеваются думаю. Дальше решил связаться с чат ботом ., Там мне такой-то хамоватый оператор пишет что твоя карта заблокирована на 30 дней. Я ему говорю с какой стати покажите мне из-за какого платежа и т. д.. В ответ получил, слушай хочеш отчитаться за все переводы за 4 месяца. Или мы вообще заблокируем карту навсегда с моими деньгами. Вообщем хитрый банк решил прочло в наглую пользоваться моими деньгами и все. Да при этом моя и жены фирмы на данный момент обслуживаются в этом чудо банке. Что при общении с оператором я не однажды повторял что я без проблем поясню. Что 30000 грн на моей карте это мои заработанные деньги.
Вообщем осталось неделя до разблокировки карты и все (якобы может еще что они придумают) и думаю с этим банком будет разорвано, не только карты физ лиц, но и ФОПЫ обслуживать здесь не будем, ато смотри они и в оборотных средствах по фирме что-то придумают, а потом бегай и пляши с бубном.
Вообщем вердикт таков: банк отстой., можно не увидеть свои деньги.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 26 ноября 2023, 19:31
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність консультації. Просимо Вас надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість провести перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 8 декабря 2023, 17:58
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Natalia Ichk 24 ноября 2023, 17:07
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 167
Відповідно до пункту 6.7. наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» визначено коло осіб фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність.
Під час відкриття рахунків зазначеному колу осіб, у банка виникають де-які технічні труднощі, що пов’язані з ідентифікацією незалежної професійної діяльністю клієнтів.
У своєї роботі співробітники банку ПУМБ проявили професіоналізм та повагу до майбутнього клієнту, розібралися зі всіма питаннями та відкрили рахунок самозайнятої особи.

Дякую Вам!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 ноября 2023, 17:33
Вітаємо!

Дякуємо, що знайшли можливість оцінити зусилля наших колег. Сподіваємося на плідне продовження нашої співпраці. Працюємо для Вас!
Paul Dmitriev 24 ноября 2023, 16:00
Оформлял кредитную карту в начале ноября для того, чтобы можно было выгодно приобретать в Розетке с хорошей оплатой частями через ПУМБ. В итоге в черную пятницу мне отказывает банк в оплате частями, хотя лимит в 30к грн сумма заказа не превышает. В сообщении мобильного приложения просто указано — отказ, активно пользуйтесь дальше услугами банка, чтобы получить одобрение потом. Офигеть просто. Набрал сотрудницу, к которой с Нетешина в Острог катался ради оформления карты — она сама не может понять, что это за фигня. Приехал к ней, повторно провели авторизацию, потому как стояло какое-то непонятное ограничение НБУ при быстрой авторизации при оформлении карты. После этого ограничение было снято и при ней попробовал снова сделать заказ с оплатой частями и снова отказ. На горячей линии что-то мне задвигали за общий лимит, мол если его не видно, значит недоступно, доступно будет в следующих обновлениях. Это бред одним словом и одно разочарование. И откройте уже у нас в Нетешине хотя бы точку выдачи! Я не говорю уже об отделении, которое у нас было и исчезло.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 24 ноября 2023, 17:42
Вітаємо!

Нам шкода, що ця ситуація негативно вплинула на Ваші плани та враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в причинах відмови детальніше, тому вже передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу. Після отримання результатів ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 27 ноября 2023, 17:32
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 40 40.8
PLN 9 9.55
USD 37 37.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 40 40.8
PLN 9 9.55
USD 37 37.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о ПУМБ, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.