В Україні планують скасувати податок на додану вартість для внутрішніх авіаперевезень, а також створити національного авіаперевізника. Про це повідомляє пресслужба Офісу президента.
В Україні планують скасувати ПДВ на внутрішні авіарейси та створити державного авіаперевізника
Що планують у президента
«У нас є цілі щодо скасування ПДВ на внутрішні авіаперевезення. Це важлива тема. Адже це допоможе розвиватися українським авіакомпаніям, не тільки державним, але й приватним», — зазначив заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко.
Новий державний авіаперевізник
Також він розповів, що цього року може завершитися створення державного авіаційного перевізника.
«Україна отримає зрозумілого державного національного авіаперевізника, який зможе вирішувати не тільки питання туризму, а й питання держави», — наголосив Тимошенко.
Страхування від covid-19. Виплата до 50 тисяч гривень
За його словами, минулої весни, на початку пандемії covid-19, довелося залучати приватні авіакомпанії для евакуації громадян України з інших країн. У подібних ситуаціях можна буде використовувати саме державного авіаперевізника, стверджують в Офісі президента.
«Усе це буде вирішувати великий національний авіаперевізник, який буде, сподіваюся, відомий у всьому світі. І нам буде не те що не соромно, а всі у світі знатимуть, що це український авіаперевізник», — зазначив Тимошенко.
Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка та коронавірус».
Коментарі - 7
А в дирекции будет множество должностей с окладами в 200 000−500 000 грн в месяц)
«Удешевление» будет, как у «МАУ» Игоря Валерича.
А внутренний туризм — в переполненные инф.больницы Ивано-Франковска?
Но меня, лично сильно напрягает то, что из Днепра во Львов сутки добираться. Что машиной, что поездом, что самолетом. Ну и внутренний перелет за 200−300 баксов с пересадкой в Киеве как-то не очень привлекает.
С одной стороны, приватизируют прибыльные госпредприятия,
пропагандируя сокращение количества предприятий,
принадлежащих государству…
С другой стороны, постоянно хотят создавать заведомо
убыточные госпредприятия, которые будут вместо
наполнения бюджета только тянуть на себя
бюджетные средства…
на примере Николаева, 50% улиц вообще не имеют асфальтного покрытия которыми ежедневно пользуются около 100 тысяч человек (в среднем для на это нужно около 400−500 млн грн. и говорят денег нет в ближайшие 5 лет точно), а на аэропорт Николаева уже потратили 300 млн. и ещё нужно 250 млн. учитывая, что им воспользовались максимум 2000 чел в 2020 году.
И такая же ситуация скорее всего во всех областях (