Мінфін - Курси валют України

Встановити
3 лютого 2021, 15:33

«Живи момент»: нова глобальна рекламна кампанія Jack Daniel's, знята в Україні

Компанія Brown Forman — власник TM легендарного віскі Jack Daniel's, запустила глобальну рекламну кампанію Make It Count (Живи момент). Це наймасштабніша кампанія в історії знаменитого бренду, яка охопила понад 100 країн світу. Jack Daniel's змінює фокус і показує, наскільки важливо цінувати кожну мить життя, робити те, чого давно просить душа.

Цікаво, що для зйомок ролика на підтримку нової кампанії зоряне американське агентство Energy BBDO обрало Україну — події ролика починаються в одному з київських барів на Хрещатику. Саме в Україні найстаріший світовий бренд з 154-річною історією знайшов новий імідж і почав нову сторінку своєї біографії.

Make It Count: Живи на повну!

Своє послання світу Jack Daniel's відправляє в ролику First Timers (англ, — новачки). Його слоган і основна ідея — Make It Count. Тобто, якщо дослівно, «зроби це незабутнім», «надай цьому особливу цінність». В Україні цей вислів переклали як «Живи Момент!».

Часто ми живемо чужими бажаннями, думками, ідеями, сковуючи себе умовностями, нав'язаними кимось правилами, безглуздими обмеження. Ми не знаємо своїх істинних потреб, не вміємо себе «відпускати», насолоджуватися, живемо під гнітом страхів і фобій.

Цінна кожна мить, кожна миттєвість. Життя має бути в радість! Наповнюйте його всім найкращим, робіть те, що ніколи раніше не робили, але дуже хотіли зробити! Це послання світу і від бренду Jack Daniel's, і через роки — від його засновника, реальної людини Джека Деніела.

Метт Блевінс, глобальний бренд-директор Jack Daniel's говорить, що Make it Count — це спосіб життя, дух свободи. Жити на повну, не боятися втілювати бажання у реальність, насолоджуватися моментом — саме так Джек Деніел прожив своє життя. Ця ідеологія поза часом. І її цінність особливо очевидна зараз.

Ролик First Timers — це калейдоскоп історій про людей, які наважуються на маленькі, але дуже сміливі вчинки. І кожен з цих людей неймовірно перетворюється, піднімаючись над собою. Тому що будь-які сміливі кроки підвищують самооцінку, дозволяють повірити в свої сили. «Перш ніж написати сценарій ролика, ми запитали один одного, в чому насправді сенс життя», — говорить креативний директор Energy BBDO Лукас Оуенс. «І в підсумку всі члени команди зійшлися на думці, що життя — це не прагнення до великих звершень, а моменти. Ось що б ви зробили прямо зараз, на що раніше не наважувалися? І ми розповіли один одному так багато історій! Наприклад, один із членів нашої команди завжди хотів заспівати своїй дружині I Will Always Love You на P.A. system під час шопінгу в продуктовому магазині. Так, ми не можемо контролювати те, що відбувається в світі, але можемо контролювати наші думки, рішення і вчинки. В цьому суть ідеології Make it Count».

Наймасштабніша кампанія в історії бренда

Ідеологія — це прекрасно, але принципово важлива і стратегія. Особливо в період, коли більшість світових ринків переживають не найкращі часи. Brown-Forman продовжує інвестувати у зростання бренду, охоплює все ширше коло споживачів. Керівництво компанії каже, що Make it Count потребувала чималих інвестицій, але це найважливіша частина нинішньої стратегії успіху Brown-Forman.

За версією Interbrand, Jack Daniel's — найдорожчий бренд серед алкогольних напоїв у світі. Також Jack Daniel's входить до Топ-100 найдорожчих брендів світу, а за версією IWSR 2019 — № 1 бренд в Україні. І справа тут не в ціні, а в тому, що це реально висока якість, технологія.

Нова рекламна кампанія принципово важлива не тільки для зростання аудиторії і підтримки стабільних продажів у непростих умовах пандемії. За Make it Count — важлива місія, так як успіх дозволить зберегти престиж американського віскі на світовому ринку.

Make it Count — найбільш глобальна рекламна кампанія в історії бренду, що забезпечує довгострокову комунікацію зі споживачами з різних країн, різних верств суспільства, різних вікових груп і різної гендерної приналежності. Make it Count виходить на ТБ, в мережах, діджіталі, друку і зовнішніх носіях у понад 100 країнах світу. Багато каналів комунікації задіяно і в Україні.

Зйомки в Україні

Make it Count — на перший погляд простий, але насправді, високопрофесійний, і в своєму роді геніальний проект. Його створили фахівці креативного агентства Energy BBDO у Чикаго, дочірньої компанії BBDO Worldwide Network, яка працює з понад 80 країнами світу.

У команді, яка знімала в Києві Make it Count, були креативщики з США, Великобританії, України, Південної Африки. Режисером став Ян Понс Джуел, відомий завдяки рекламі Nike і музичним відео Вінса Стейплза.

Make it Count починається з того, що у кадрі з'являється київський паб «БарменДиктат». У зйомках також відображені мальовничий Коростишівський кар'єр у Житомирській області і український завод «Меридіан» ім. С. П. Корольова.

Продакшеном ролика First Timers займалася київська студія Radioaktive Film, у портфоліо якої: рекламні кампанії для HBO, Honda та Apple, серіал HBO «Чорнобиль». А також міжнародні премії: Cannes Lions, British Arrows, MTV Music Video Awards.

Директор Energy BBDO Лукас Оуенс розповідає, що всі члени команди працювали на рідкість натхненно і злагоджено. Так і народився Make it Count — новий імідж бренду. На базі 154-річної історії, вивіреної стратегії, щирої комунікації, емоційних надихаючих історій в їх ідеальному втіленні світовими майстрами реклами. «Живи Момент!», — каже Джек Деніел. І йому варто вірити.

Почуття вирішують все

Сторітеллінг ніколи не вийде з моди. Люди люблять живі історії, коли за брендом стоїть конкретна людина, причому не вигадана, а реальна. У Jack Daniel's є ідеальна платформа для чесного діалогу з аудиторією — історія засновника бренду Джека Деніела, який вже у 13 років став господарем віскікурні. Рекламні акції, кампанії Jack Daniel's оповідають численні історії про Джека і його приймача, якому вдалося вижити і зберегти бізнес за часів сухого закону і Другої світової війни. Безумовно, це викликає довіру, емпатію, теплі почуття.

Make it Count теж заснована на теплих емоційних історіях. Їх герої — люди найрізноматніших соціальних вікових груп і соціальних верств, чоловік і жінки, які наважуються здійснити сміливий вчинок. Дуже чіпляє те, що ми бачимо звичайних людей у звичайних ситуаціях і можемо себе з ними асоціювати. Важливий надихаючий посил: героям вдалося набратися сміливості і вийти за рамки себе. Отже і ви зможете! Просто, але геніально. І це — життя.

Jack Daniel's — майстерний, емоційний комунікатор. На початку карантину він відмінно підняв бойовий дух, поширивши повідомлення With Love, Jack («З любов'ю, Джек»), об'єднавши відеозв'язком споживачів у всьому світі. Ця акція теж стала трампліном для Make it Count.

Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я

Джерело: Мінфін