Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 січня 2021, 18:10

Банк вітає тисячного клієнта Premium Direct від Райфу та дарує йому смарт-гаджет

Premium Direct — це дистанційний сервіс Преміального рівня, до якого долучилося вже 1000 клієнтів банку. Райффайзен Банк Аваль вдячний кожному за довіру та повсякчас розвиває Premium Direct для вас: покращує якість послуг та продуктів, впроваджує інновації, щоб стати банком, сервіси якого рекомендують найчастіше.

«Віримо, що ця перша тисяча клієнтів покладе початок безперервному розвитку якісних фінансових відносин», — Руслан Галушко, начальник управління розвитку Преміум банкінгу.

Як допомагає Premium Direct розповідає Тетяна, тисячний клієнт сервісу: «Банк цінує мій час. Я ніколи не сиджу на одному місці: завжди у відрядженнях, на бізнес-зустрічах по всьому місту. Тому вирішувати фінансові питання хочеться онлайн.

Завдяки дистанційному сервісу Райфу Premium Direct я можу це зробити, де б я не була. Нову платіжну картку мені доставили прямо додому, а з появою персонального менеджера мої запити до банку вирішуються швидко, ефективно та онлайн".

Долучайтеся до Premium Direct від Райфу та самі оцініть всі переваги преміального сервісу.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися