А-Банк запустив нові версії свого мобільного додатка АБанк24 з інтегрованим движком для трансляції відео. Звичайний банківський додаток перетворюється на міні-телевізор, де клієнти зможуть отримувати відеоконтент: персоналізовані промо-пропозиції, навчальні ролики, привітання.
А-Банк представив перші в світі платіжні відеокартки в додатку АБанк24
У поточній версії програми відеопідкладка відображається прямо на платіжній картці клієнта на головному екрані мобільного додатка.
Поки що контент буде транслюватися в одну сторону(від банку — до клієнтів), але в наступних версіях планується двосторонній відеозв'язок, наприклад, для отримання консультацій від співробітників служби підтримки. Перший ролик клієнти побачать вже в цьому році, А-Банк привітає своїх клієнтів з Новим роком.
Інтеграція відео в додаток дозволить влаштувати більше інтерактиву з користувачами, ніж це виходить зробити за допомогою традиційних текстових push-повідомлень. Формат телеканалу приводить А-Банк у світ, де content is the king, де народжуються меми та панують емоції. Хто знає, можливо, звичайні співробітники банку з часом перетворяться на медіа-celebrity і стануть зірками в мережі.
Нагадаємо, раніше А-Банк першим у світі запустив інноваційну технологію шерингу доступу до платіжних карток — Share.CreditCard. Платіжні відеокартки — це ще одна інновація від А-Банку, але вже маркетингова. Не перемикайтеся;)
Коментарі - 4
Хотя стойте, уже лет 10 можно видео на ютубе смотреть.
Дарю следующую мега инновационную технологию — банк может постить фотки на изображении карты в приложении.
Мы реализовали данную возможность в нашем приложении для возможности предоставления нашим Клиентам удобной альтернативы получения информации без траты лишнего времени на переходы между приложениями. Данное обновление позволит Вам просматривать полезные видео от Банка сразу же в Вашем приложении. А начали мы с поздравления наших Клиентов с новогодними праздниками ;)
А также в последней версии обновления, мы добавили еще немного интересных фишек:
— При заказе карты «Зелена» возможность пройти идентификацию через приложение «Дія»;
— Аналитика расходов: нажмите на диаграмму в выписке и свайпайте категории :) ;
— Возможность выбрать мессенджер для общения с оператором (пока только Android) ;
— Новогодняя тема, потрясите смартфоном и в приложении пойдет снег :)