Дві третини українців виявляють більш усвідомлений підхід у виборі святкових презентів своїм близьким. 79% з-поміж опитаних зізналися, що події 2020 го року в певній мірі сприяли задуматися про головні життєві цінності. Про це йдеться в дослідженні Mastercard.
Економія та підтримка локального бізнесу. Як українці обирають подарунки (дослідження)
«Усвідомлені» подарунки
Більш ніж половина опитаних резидентів(56%) витратять на подарунки менше, ніж в попередні роки. Це, однак не означає, що подарунки втратили свою цінність. 66% учасників опитування запевняють, що вибираючи новорічні подарунки вони докладуть більше зусиль і часу.
Благодійність
Напружений і насичений подіями рік змусив людей більше думати про благодійність. Так, половина(58%) опитаних українців планують витрачати гроші в магазинах, які адресують частину виручки в благодійні організації. Кожен п’ятий українець(18%) планує допомогти нужденним, купивши їм в подарунок одяг або їжу.
Майже чверть(24%) зроблять подарунок для тварин з притулків, а 13% — мають намір частину грошей просто пожертвувати.
Рейтинг «розумних подарунків»
Список «розумних» подарунків в цьому році в Україні очолюють: подарунки для підтримки краси і здоров’я(58%), одяг(52%) і подарунки-враження для спільного проведення часу(36%).
Підтримка бізнесу
У цьому році українці приділяють більше уваги не тільки тому, що купують, але і тому, де: вибираючи подарунки кожен другий українець свідомо прагне підтримати локальний бізнес.
6 із 10 споживачів планують купувати подарунки у місцевих підприємців, щоб допомогти відновленню їх бізнесу. При цьому, 56% опитаних планують робити покупки у локальних бізнесів онлайн.
Третина опитаних українців вирішили підтримати малий та середній бізнес, замовивши святкову вечерю в одному з локальних ресторанів або кафе.
Коментарі - 1