Авіакомпанія МАУ з квітня по листопад 2020 року компенсувала покупцям квитків $22 млн за скасовані рейси внаслідок пандемії коронавірусу. Про це повідомили у пресслужбі авіакомпанії.
МАУ з квітня компенсувала майже $22 мільйони за скасовані рейси
Опрацьовані запити
Зазначається, що з квітня по листопад 2020 року опрацьовано 85 861 запит пасажирів та оформлено повернення на суму майже $22 млн.Наразі зафіксовано ще близько 56 000 неопрацьованих заявок на повернення.
Вплив пандемії на МАУ
В МАУ зауважують, що спалах коронавірусної інфекції особливо негативно вплинув на світову авіаіндустрію, і всі авіакомпанії світу внаслідок рішень власних урядів щодо карантинних заходів були змушені призупинити свою діяльність на декілька місяців, скасувавши тисячі рейсів.
Це призвело до безпрецедентного накопичення невиконаних зобов’язань перед пасажирами.
Читайте також: Весняний локдаун і зупинка регулярних рейсів коштували МАУ $60 мільйонів
Що пропонують покупцям квитків
Авіакомпанія запропонувала покупцям квитків на скасовані рейси декілька варіантів виходу з цієї ситуації: переоформлення квитка на інші дати без утримання штрафів; оформлення іменного промокоду на 125% оплаченої суми, який діє 2 роки з моменту його виписки; повернення коштів за скасований рейс на банківський рахунок.
Страхування від COVID-19. Виплата до 50 тисяч гривень
Передісторія
Раніше авіакомпанія МАУ звернулася із відкритим листом до президента Володимира Зеленського, в якому просить про надання стабілізаційного кредиту та розстрочення заборгованості перед державними підприємствами «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» та Украерорух.
Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».
Коментарі - 7
Причем вернули буквально через 2 дня:)
Есть авиаюрист, Андрей Гук, у него на странице на фейсбуке есть пример жалобы. Час времени - и вы их прижмете)