Приватбанк запустив нового бота в месенджері телеграм «POS-термінали Приватбанку», за допомогою якого клієнти послуги еквайрингу зможуть отримати інформацію за операціями в POS-терміналі, перевірити будь-яку транзакцію і отримати її параметри. Про це йдеться в повідомленні банку.
Новий бот Приватбанка допоможе перевірити будь-яку транзакцію в POS-терміналі
Що це дасть клієнтам
Новий сервісний бот дає можливість торговцям отримати допомогу та консультації від банку, повідомити про поломку POS-терміналу і переглянути статус поданої заявки.
Як підключити
Щоб підключити бота, потрібно в месенджері телеграм набрати в пошуковому рядку «POS-термінали Приватбанку».
Читайте також: Приватбанк пропонує ІТ-фахівцям спецпакети послуг та преміум-картки
Нагадаємо
У травні 2020 року Приватбанк почав установку оновленого програмного забезпечення в POS-терміналах, яке дозволяє в разі згоди клієнта відмовитися від друку чека для власника картки.
Таким чином, сьогодні друкованими чеками користуються тільки ті клієнти, які купують гарантійний товар — побутову техніку, електроніку, одяг, взуття і т.д.
На сьогодні до такої еко-ініціативи підключено вже 80% мережі еквайрингу Приватбанку — а це понад 180 тис POS- терміналів.
За підрахунками аналітиків банку, завдяки відмові від друку чеків за півроку клієнти банку зберегли вже близько 4 тис дерев.
Коментарі - 3
Проверил по нескольким своим оплатам, осуществлённым через терминалы Привата - действительно работает...
Не обязательно быть «клиентом услуги эквайринга» - надо всего-лишь знать
id-терминала, сумму и дату транзакции...
В ответ получаем:
Мерчант: xxxxxxxx
Карта: *xxxx
Сумма: xxxx.xx
Время: 2020-xx-xx xx:xx:xx
RRN: xxxxxxxxxxx
Код авторизации: xxxxxx