Стартап RetargetApp, що працює в сфері рекламних технологій для інтернет-магазинів, закрив seed-раунд в розмірі $2,4 млн від декількох фондів. Про це повідомив CEO проекту Павло Матвієнко в фейсбуці.
Український стартап RetargetApp залучив $2,4 мільйона інвестицій
Деталі залучення
Компанія повідомила про залучення додаткових $1,2 млн від BeeVentures і TMT Investments. Таким чином, RetargetApp закрив seed-раунд на $2,4 млн.
Залучені інвестиції стартап планує задіяти для короткострокового зростання, запустити стратегію довгострокового розвитку, а також на залучення нових розробників і дизайнерів.
Читайте також: Forbes склав список успішних українців до 30 років
Чим займається компанія
Компанія RetargetApp розробляє рішення, яке автоматизує рекламні кампанії. RetargetApp аналізуює рекламну статистику клієнта, знаходить найкращі варіанти і створює рекламні кампанії і в процесі ділить бюджет між найбільш вдалими кампаніями.
За даними стартапу, за чотири роки завдяки рекламі від RetargetApp онлайн-магазини по всьому світу продали товарів на $60 млн.
Нагадаємо
- У 2019 RetargetApp залучив $1,5 млн від декількох інвестфондів і бізнес-ангелів.
- CEO стартапа Павло Матвієнко увійшов до списку 30 успішних українців до 30 років від Forbes.
Коментарі - 2