День холостяка або День шопінгу, який проходить щорічно в Китаї та інших країнах 11 листопада, приніс корпорації Alibaba новий рекорд, відзначають в LBLV. На маркетплейсах та електронних платформах компанії продажі склали 74,1 мільярда доларів. Це майже в два рази перевищує минулорічний показник – 38,4 мільярда доларів.
У День шопінгу Alibaba продала товару на 74,1 млрд доларів
Цього року формат розпродажу був незвичним. Він проходив у два етапи – з 1 по 3 і 11 листопада. З хорошими знижками можна було придбати більше 16 мільйонів товарів. Свою продукцію на електронних майданчиках Alibaba представили близько 250 тисяч компаній. Як зафіксували представники компанії, у найактивніші години відбувалось 583 тисяч покупок у секунду.
Деякі аналітики вважають, що досягти таких результатів Alibaba вдалося, продовживши період розпродажу. Споживачі все частіше купують через інтернет, а збільшення кількості брендів на платформах Alibaba цьому тільки сприяє.
Незважаючи на рекордні продажі, останніми днями акції Alibaba дешевшають. На закритті торгів 11 листопада акції торгувались по 265,64 долара за штуку. Така ситуація пов'язана з новинами про посилення регулювання китайською владою технологічного сектора, повідомляють в LBLV. Уряд країни розповів про нову стратегію, яка спрямована на боротьбу з монополією великих китайських компаній. На думку влади, монополізм таких корпорацій завдає удар по дрібному і середньому бізнесу, що складає основу економіки КНР.
Катерина Матвєєва, фінансовий аналітик LBLV.com