Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 листопада 2020, 17:54

Принципи роботи успішної мікрофінансової організації

Орієнтація на клієнта, правильне фінансове планування, інвестиції в команду і робота в рамках закону. Це лише деякі з принципів, завдяки яким стала успішною компанія «ШвидкоГроші», представлена на ринку мікрокредитування вже 10 років.

«Приклад нашої роботи показує, що на перше місце, що б не сталося, завжди потрібно ставити клієнта і його потреби. Саме тому ми намагаємося вибудувати довгострокові відносини з людьми, які до нас звертаються. Якщо треба, ми шукаємо компроміси, допомагаємо клієнтові вийти на шлях розв’язання проблеми. Компаніям не варто боятися виявляти таку лояльність. Адже ми працюємо саме для споживача — для людини, якій бракує невеликої суми грошей на необхідні наразі речі», — розповідає директор компанії Олександр Холод.

За його словами, в «ШвидкоГроші» ніколи не використовують так звані «зірочки в договорах», коли деякі умови прописуються внизу дрібним шрифтом, і людина може їх не помітити. «Тільки максимально прозорі умови можуть забезпечити успіх компанії», — підкреслює Олександр Холод.

Загалом за 10 років роботи в компанії «ШвидкоГроші» сформувалися свої тренди, які виділяють її на тлі інших.

• формат швидкої позики — оформлення за 20 хвилин: доступний продукт, багато відділень по всій країні;

• обмеження розмірів неустойки. Якщо нараховувати клієнтові величезні відсотки, це не призведе ні до чого хорошого;

• прозорі умови надання послуг.

Ще один важливий нюанс, який також сприяє розвитку, — це переведення спорів у судове поле. На рахунку компанії «ШвидкоГроші» — 99% виграних справ з питань заборгованості, визнання договору недійсним тощо.

Щоб стати успішною, компанія доклала багато зусиль, але ніколи не боялася і не боїться розвиватися, вкладати гроші у своїх працівників, створювати для них хороші умови і, головне, рухатися в ногу з вимогами часу.

Коментарі - 1

+
0
Ilovemymama
Ilovemymama
10 листопада 2020, 12:34
#
Ориентация на клиента?! Ивестиции в команду?! В РАМКАХ ЗАКОНА?! У Холода видимо ветер в голове или оценивает работу по цифрам, а не из качественных показателей. И нет там никакого успеха - разве что обращаются новые клиенты по принципу «бери в шг - можно не возвращать». Клиентов обманывают с реструктуризацией, обманывают с последствиями невозврата. Позволяют клиентам указывать недостоверные данные и выдают деньги буквально кому-попало: недействительные паспорта, бомжи, вечно безработные, недобросовестные заемщики во всех банках!!! Это не ориентация на клиента, это нарушение принципов кредитования! Я ПРОРАБОТАЛ КОЛЛЕКТОРОМ В ЭТОЙ КОНТОРЕ ГОД И ТОЧНО МОГУ СКАЗАТЬ: ИНВЕСТИЦИЙ В КОМАНДУ НЕ ДЕЛАЕТСЯ: - сотрудников не обучают говорить «эффективно и без хамства» - кумовство, коррупция в борьбе за должность руководителя и хорошие (живые) анкеты клиентов - сексуальные домогательства к красивым девушкам в обмен на место в рейтинге - никогда не выполняется план, так как никто не сообщает о нем сотрудникам; никакой прозрачности - самая грязь - когда говорят о сверхбонусах за сбор 500к+, это каждый год происходит. После того, как сделан сбор отмахиваются тем, что план не выполнен и бонусов не будет ЛАПША НА УШИ - ВОТ ВАШИ ИНВЕСТИЦИИ Про закон вообще говорить не буду - заставлять людей выходить в выходные и праздничные дни на работу; отсутствие туалета на отделениях; до убийства одной из сотрудниц на отделении - не было охраны! Хватить заливать, Саша. Никто тебе не поверит!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися