Компанія Deloitte опублікувала результати щорічного глобального дослідження ринку роздрібної торгівлі у період новорічних свят. Про це йдеться в дослідженні Deloitte щодо ринку роздрібної торгівлі у новорічні свята 2020 року.
Що та як купуватимуть на новорічні свята під впливом пандемії — дослідження Deloitte
Що змінилося
Цього року складнощі зі здоров’ям та фінансові негаразди змінюють підхід покупців до сезону – багато людей планують скоротити витрати у ключових напрямках: сума покупок в магазинах, подорожі та час, витрачений на покупки.
Занепокоєння, пов’язане з covid-19, спонукає споживачів відмовлятися від покупок в офлайн-магазинах. 49% покупців зазначають, що повернуться до докарантинного шопінгу тільки після розробки вакцини від вірусу.
Страхування від covid-19. Виплата до 50 тисяч
Фінансовий стан
Більшість споживачів перебувають у такому ж або кращому фінансовому становищі порівняно з 2019 роком. Однак майже кожен третій респондент зазначає, що його фінансовий стан погіршився у порівнянні з минулим роком.
Споживачі скорочують кількість своїх подорожей і планують провести святкові дні в колі близьких удома. Тому вираз «святкувати вдома» отримує нове значення цього року. Для компаній роздрібної торгівлі цей сезон пройде під знаком невизначеності, але, як ми вже спостерігали раніше, дестабілізація часто породжує інновації та можливості.
Читайте також: Що буде з економікою України до кінця року
Середній бюджет
Середній бюджет на новорічні покупки цього сезону нижчий за попередній, і багато покупців (майже усіх поколінь) шукають безконтактні варіанти покупок. Ціна, продукція та зручність залишаються головними критеріями для споживачів.
- Цього року спостерігається зростання святкових покупок у сфері персональної безпеки.
- Перехід на онлайн-покупки та безконтактну доставку стає важливим як ніколи.
Фактично кількість покупців, які планують скористатися безконтактною доставкою, зросте більш ніж удвічі в порівнянні з минулим роком. Інтеграція онлайн-шопінгу та безконтактної доставки, найімовірніше, відіграватиме вирішальну роль для забезпечення бездоганного досвіду обслуговування клієнтів.
Споживачі планують почати робити покупки в той же час, що і минулого року, але період покупок в середньому значно скоротиться — до 5,9 тижнів порівняно з 7,4 тижнями минулого року. Можливо, це пов’язано з перевагою шопінгу в інтернеті та ближче до оселі.
Крім того, 47% покупців не планують робити покупки у дні ключових знижок (на кшталт Чорної п’ятниці).
Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».
Коментарі