Хвиля скасованих авіарейсів через пандемію коронавірусу спричинила низку спроб повернути гроші за ненадані послуги – переліт, проживання в готелі, концерти. Однак авіакомпанії та готелі зайняли оборону: часто вже не обіцяли нічого, а в кращому випадку клієнтам пропонували взяти ваучер або «заморозити» квитки «на потім». Однак не завжди такий варіант підходить. Іноді хочеться просто повернути свої гроші.
6 жовтня 2020, 18:01
«Гроші — не питання». Випуск № 3: Як повернути гроші за квитки або інші послуги
Про те, що робити в такій ситуації та як може допомогти банк, розповідає експерт банку Південний Ольга Коломієць у третьому випуску подкаста «Гроші – не питання».
Джерело:
Мінфін
Коментарі