В осінній період слід особливо уважно прислухатися до свого здоров'я. Скорочення світлового дня і різкі перепади температур можуть негативно позначатися на організмі людини, приводячи до серйозних проблем.
Пережити осінь: сезонні проблеми, і як допомагає з ними впоратися телемедицина
Сервіс дистанційних медичних консультацій Likar Online розповів про найпоширеніші звернення пацієнтів восени, зазначивши, що до 60% кейсів кваліфіковані лікарі сервісу успішно закривають віддалено *.
Серед основних сезонних проблем осені можна виділити наступні:
1. Загострення хронічних захворювань.
Допомога від Likar Online: Кваліфіковані вузькопрофільні фахівці допомагають розшифрувати результати аналізів і обстежень, зроблених у рамках планових процедур, а також надають рекомендації щодо подальших дій.
2. Простудні захворювання, ГРВІ, проблеми шлунково-кишкового тракту.
Допомога від Likar Online: Терапевти і сімейні лікарі проводять дистанційну консультацію, збирають анамнез і надають пацієнтові висновок з рекомендаціями щодо лікування.
3. Осіння хандра, неврози.
Допомога від Likar Online: Практикуючий психолог надає віддалену підтримку пацієнту, допомагаючи розібратися з такими проблемами як: тривожні стани, апатія, безсоння та ін.
* Якщо в ході консультації лікар визначає, що зробити висновок щодо стану здоров'я неможливо без особистого огляду або додаткових обстежень, пацієнт відразу буде про це проінформований.
Страховий поліс + телемедицина
Варто відзначити, що багато банків України, що продають страховку, пропонують телемедицину разом зі страховими продуктами. Це не тільки дозволяє підвищити привабливість базових пропозицій, але також є економічно вигідним. Як це працює?
Завдяки телемедицині пацієнти:
— Мають можливість отримати консультацію лікаря, не залишаючи оселю, вже при появі перших симптомів нездужання (застуда, ГРВІ, проблеми шлунково-кишкового тракту).
— Можуть отримати віддалену консультацію щодо свого хронічного захворювання, не запускаючи його. Це особливо актуально в період пандемії COVID-19, коли багато хто відкладає планові візити в клініку, щоб уникнути контакту з інфекцією.
Все це дозволяє вчасно запобігти ускладненням і скоротити витрати пацієнта на очні консультації фахівців. А банк таким чином економить на виплатах.
Компанія Likar Online відкрита до партнерства і готова ділитися досвідом уже реалізованих проектів, допомагаючи з впровадженням телемедицини тим організаціям, які ще не пропонують послуги дистанційній медичної допомоги. Ще одна важлива перевага в тому, що телемедицина від Likar Online – повністю цифровий продукт, який не потребує від банків ні часових, ні фінансових витрат на запуск.
Коментарі - 1