Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 вересня 2020, 15:34

Іноземні фінкомпанії визначають надійність позичальників за даними із соцмереж

Фінансові компанії в різних країнах світу використовують дані соціальних мереж, щоб вирішити, чи давати кредити позичальникам. Особливо це актуально в тих країнах, де значна частина населення не має кредитної історії. Про це розповів СЕО компанії Artellence Володимир Лозовий.

Фінансові компанії в різних країнах світу використовують дані соціальних мереж, щоб вирішити, чи давати кредити позичальникам.
Фото: kerch.one

Компанії, які визначають надійність позичальників на основі даних соціальних мереж, працюють переважно в країнах Африки та Азії. Серед таких компаній, повідомив Лозовий, зокрема Tala та Branch.

На що звертають увагу кредитори

Серед даних, на які в першу чергу звертають увагу фінансові компанії – перевірка справжності акаунту позичальника. Також вони оцінюють, скільки друзів позичальника не повертали кредити. Якщо таких друзів багато, це працює проти позичальника.

Якщо клієнт робить запит до фінансової компанії зі смартфону, він автоматично дає дозвіл на доступ до персональної інформації. Завдяки цьому компанії перевіряють список контактів, розповів Лозовий. Якщо клієнт записує контакти, вказуючи ім’я і прізвище, а не короткий нік, то ймовірність повернення кредиту оцінюється у 16 разів вище.

Компанії також звертають увагу на те, кому і як часто телефонував клієнт. «Якщо кожного вечора він телефонує за одним і тим самим номером, це швидше за все його родич. Підтримання зав’язків з рідними компанії теж визначають як позитивий факт», — розповів Лозовий.

Також фінкомпанії перевіряють, чи не встановлено на телефоні надто багато ігр та в яких магазинах клієнт здійснює покупки.

Читайте також: В Україні запрацювала платіжна система Facebook Pay

Як повідомляв «Мінфін», соціальні мережі стали популярним місцем для фішингу даних. Через фейкові акаунти шахраї намагаються отримати доступ до номеру телефону інших персональних даних і, як наслідок, до інтернет-банкінгу.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися